plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۶۴۵
با اقدامات به موقع ارتش روسیه

۱۲ پهباد تروریستها در سوریه سرنگون شد

پایگاه حمیمیم مهمترین محل استقرار ارتش روسیه در سوریه است
با استقرار ارتش روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه از دو سال قبل، روسیه برای مقابله با پهبادها، سلاح الکترو مغناطیس خود را کاربردی کرد. «دمیتری کلوچکو» رئیس شرکت روسی «لوک ماس» تولید کننده سلاح الکترومغناطیسی همان زمان گفت نظامیان روسی در سوریه سلاح الکترومغناطیسی جدید را با حمله به پهپادهای تا 200 کیلوگرمی آزمایش کردند.اینگونه سلاح ها برای مقابله با پهپادها قبلا در عملیات جنگی مورد استفاده قرار نمی گرفتند.
۱۲ پهباد تروریستها در سوریه سرنگون شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری سانا، ارتش روسیه از دفع چندین حمله پهپادهای تروریستی به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه طی ماه گذشته خبر داد و گفت که منشأ این حمله گروه های تروریستی مستقر در منطقه ای در ادلب بوده است.
ویکتور کوپچیشین رئیس مرکز هماهنگی روسیه با اشاره به این موضوع که همه این حمله ها از سوی تروریست های مستقر در منطقه «کاهش تنش» در ادلب صورت گرفته اند خاطرنشان کرد که این گروه های تروریستی همچنان به حمله های خود با شلیک خمپاره و با استفاده از پهپادها به محل استقرار نظامیان روس در پایگاه الحمیمیم و مواضع ارتش سوریه در استان لاذقیه ادامه می دهند.
این ژنرال روس گفت، این پهپادها از منطقه "قلعه المضیق" بلند شدند و همه آنها بدون اینکه آسیبی به تأسیسات پایگاه الحمیمیم بزنند، سرنگون شدند. کوپچیشین گفت از مجموع 12 حمله، 8 حمله با استفاده از پهپاد صورت گرفته است؛ همه حمله ها دفع شده اند و هیچ آسیبی به تأسیسات پایگاه وارد نشده است و همه 12 پهپاد منهدم شده اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که بارها حمله تروریستی پهپادها به مرکز هماهنگی روسیه در حمیمیم در استان لاذقیه دفع شده است؛ این پهپادها از مناطق اطراف ادلب و لاذقیه به هوا برخاسته بودند.
ارتش روسیه از سپتامبر 2015 بنا به درخواست دولت سوریه، در کنار ارتش جمهوری عربی سوریه با تروریسم می جنگد.
انتهای پیام/*
۰
مرجع : سانا السوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما