plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۱۴۴۹۷

یکی از رهبران داعش در عراق به هلاکت رسید

پاسخ کوبنده الکاظمی به داعش
نخست وزیر عراق از هلاکت یک سرکرده ارشد داعش خبر داد. ابویاسر العیساوی نائب خلیفه خودخوانده و والی داعش در عراق با تعدادی دیگر از تروریست های داعش، در عراق به هلاکت رسید.
یکی از رهبران داعش در عراق به هلاکت رسید
به گزارش ایصال نیوز، نخست وزیر عراق شامگاه چهارشنبه از کشته شدن والی عراق در گروهک تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، «مصطفی الکاظمی» در صفحه کاربری خود در توییتر گفت: «ملت عراق اگر قولی بدهد عمل می‌کند، ما باندهای تروریستی داعش را به پاسخی ویرانگر و زلزله‌افکن تهدید کرده‌ایم.»

نخست وزیر عراق افزود: «این پاسخ از سوی دلاورمردان ما و با از بین بردن «ابو یاسر العیساوی» سرکرده گروهک شرارت طی یک عملیات اطلاعاتی منحصر به فرد انجام شد، کسی که به او جانشین خلیفه و والی عراق در گروهک تروریستی داعش گفته می‌شد.»

گفتنی است، اسکای نیوز نیز گزارش داد ابو یاسر العیساوی، که نام کامل او «جبار سلمان صالح علی العیساوی»است، معاون خلیفه خودخوانده و والی داعش در عراق با تعدادی دیگر از تروریست های داعش، در عراق و در بمباران مخفیگاه آنان در صحرای جنوب کرکوک به هلاکت رسید. ارتش و استخبارات عراق در این عملیات و شناسایی تروریست ها نقش تعیین کننده اطلاعاتی داشتند.

در پی دو حمله تروریستی پنجشنبه گذشته در بازاری در مرکز بغداد، نخست وزیر عراق تاکید کرده بود که داعش باید منتظر ضربه‌ای باشد که لرزه بر اندام آن اندازد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما