plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۱۴۰۲۷
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ایران جان باختند

شناسایی ۶ هزار و ۷۳ بیمار جدید کرونایی
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۶ هزار و ۷۳ بیمار جدید و جان باختن ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ایران جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۵ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۰ هزار و ۷۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: ۴۹۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون ۷ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما