plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۱۳۷۰
هشتمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ

قهرمانی یوونتوس و رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو

رونالدو نخستین بازیکن قهرمان سه لیگ معتبر ایتالیا، اسپانیا و انگلیس
 یوونتوس به حکمرانی خودش در ایتالیا ادامه داد و برای هشتمین فصل متوالی قهرمان سری آ شد.کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی با قهرمانی در سری‌آ رکوردی درخشان و بی‌سابقه در فوتبال اروپا به نام خود و یوونتوس ثبت کرد.
قهرمانی یوونتوس و رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو
 به گزارش ایصال نیوز به نقل از سایت نود، تیم های یوونتوس و فیورنتینا از هفته سی و سوم سری آ در ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود یووه میزبان تمام شد.
یوونتوس با این نتیجه ۸۷ امتیازی شد و توانست پنج هفته مانده به پایان فصل سی و پنجمین قهرمانی اش در ایتالیا را جشن بگیرد. شب گذشته میلیونها نفر در جهان از قاب تلویزیون شاهد هشتمین قهرمانی پیاپی یووه بودند. با برد یوونتوس مقابل فیورنتینا، رونالدو به قهرمانی در سری آ ایتالیا دست پیدا کرد.
او با این قهرمانی، نخستین جام سری آ را به تالار افتخاراتش اضافه کرد و به نخستین بازیکنی لقب گرفت که در هر سه لیگ معتبر ایتالیا، اسپانیا و انگلیس قهرمان شده است.
رونالدو هرگونه شایعه درباره ترک یوونتوس را تکذیب کرده است و اعلام کرده برنامه‌ای برای جدایی از تورینی‌ها ندارد. این هشتمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ و همچنین پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم با مربیگری آلگری محسوب می شود. این برای نخستین بار در تاریخ سری آ، لیگ برتر، لالیگا و بوندس لیگا است که تیمی توانسته برای ۸ فصل متوالی قهرمان شود.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما