plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۱۳۰۸۶

استاندار اصفهان، درگذشت محمود یاوری را تسلیت گفت

عباس رضایی استاندار اصفهان در پیامی، درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران را تسلیت گفت. پیکر مرحوم محمود یاوری مربی سابق و یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی اصفهان تشییع و در قطعه نام آوران آرامستان باغ رضوان به خاک سپرده شد.
استاندار اصفهان، درگذشت محمود یاوری را تسلیت گفت
به گزارش ایصال نیوز، روابط عمومی و امور بین‌الملل هیات فوتبال استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از عباس رضایی اعلام کرد: خبر درگذشت آقای محمود یاوری استاد پیشکسوت با اخلاق ورزش و فوتبال کشور و استان موجب اندوه و تاسف شد.

استاندار اصفهان گفت: مرحوم یاوری با نیم قرن حضور ارزشمند و خدمات ارزنده‌اش بویژه در ورزش فوتبال استان اصفهان و باشگاه‌های پُرافتخار سپاهان و ذوب‌آهن، چهره‌ای ماندگار در اذهان ورزشکاران و ورزش دوستان و مردم قدرشناس استان به یادگار گذاشت.

رضایی تصریح کرد: اینجانب فقدان تاثرانگیز این مربی ارزشمند را به خانواده سوگوار ایشان، جامعه ورزشی کشور و استان اصفهان، تسلیت و تعزیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم سلامت و صبر جزیل از خداوند منان مسالت دارم.

محمود یاوری ، صبح روز سه‌شنبه(دیروز) پس از تحمل چند روز مبارزه با بیماری و سپس ابتلا به کرونا، در ۸۱ سالگی در یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان درگذشت. این مربی اصفهانی بعنوان یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران در عرصه نظامی هم فعالیت داشت.

سرهنگ یاوری، کار مربیگری خود را از سال ۵۰ شروع کرد و کمتر فوتبالیستی در اصفهان پیدا می‌شود که شاگرد او نباشد.

این مربی ۱۸ مهر سال ۱۳۱۸ در شهر اصفهان متولد شد و فوتبالش را از باشگاه شاهین این دیار شروع کرد و سپس برای استخدام در نیروی انتظامی به پاس تهران رفت و فوتبالش را در این تیم ادامه داد.

یاوری در زمینه مربیگری سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، فجر سپاسی، برق ‌شیراز، شاهین بوشهر، تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد، صبای قم، استقلال اهواز، پاس، استیل ‌آذین، راه‌آهن و مس کرمان را در کارنامه خود داشت. او همچنین در رده ملی در تیم جوانان و تیم ملی فوتبال ایران بعنوان سرمربی فعالیت کرده بود.

پیکر مرحوم یاوری امروز چهارشنبه در ورزشگاه تختی اصفهان تشییع و در قطعه نام‌آوران آرامستان باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

آیین تشییع این پیشکسوت بااخلاق و باصلابت فوتبال با حضور خانواده وی، پیشکسوتان ورزش کشور، مربیان، مدیران باشگاه‌ها، ورزشکاران و ورزشدوستان و هواداران تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما