plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷
کد مطلب : ۱۲۳۸۱
بازدید وزیر خارجه امارات از موزه هولوکاست

امضای توافقنامه همکاری تجاری بین ابوظبی و رژیم صهیونیستی

دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی امروز، سه‌شنبه توافقنامه‌ تقویت همکاری تجاری را با مرکز صادرات رژیم صهیونیستی امضا کرد. همزمان، وزیران خارجه اسرائیل و امارات در موزه هولوکاست برلین با هم دیدار کردند.
امضای توافقنامه همکاری تجاری بین ابوظبی و رژیم صهیونیستی
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی هدف از این توافقنامه را تقویت فرصت‌های تجاری دو جانبه میان امارت ابوظبی و رژیم صهیونیستی دانست.

دفتر اطلاع‌رسانی این مرکز افزود، امضای توافقنامه تحت نظارت طارق بن هندی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی و ادیو باروخ، رئیس مرکز صادرات رژیم صهیونیستی انجام گرفت.

این توافقنامه سنگ بنای اصول مستحکم تبادل تجاری بین دو طرف از طریق ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل ارتباطات بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری دو بازار است.

از سوی دیگر همزمان، به گزارش اسپوتنیک، وزیران خارجه اسرائیل و امارات روز سه شنبه در موزه هولوکاست در برلین با هم دیدار کردند.

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات، امروز در دفتر بازدیدکنندگان موزه هولوکاست در برلین نوشت: بازدید از موزه هولوکاست که یاد کشته شدگان به دلیل انزجار و افراطی‌گری را جاودانه نگه داشته باعث افتخار است. ارواح آنها با حیات ابدی گره خورده و این حادثه دیگر رخ نخواهد داد.

اشکنازی نیز گفت: حضور من در اینجا در برلین در کنار وزیر خارجه امارات و آلمان، نشانی از آغار مرحله جدید است. 

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما