plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۱۱۲۶
در دقیقه 97 استقلال به گل رسید

استقلال دوباره به کورس قهرمانی بازگشت

بازی امروز سپاهان و استقلال یک مسابقه کاملاً حرفه ای، سرعتی و زیبا بود
پاتوسی در وقت اضافه (7+90) تک گل بازی را به زیبایی تمام به ثمر رساند تا شاگردان شفر با پیروزی در این بازی حساس برای ماندن در جمع مدعیان امیدوار باشند.
استقلال دوباره به کورس قهرمانی بازگشت
به گزارش ایصال نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال با برتری شاگردان شفر به پایان رسید. تیم‌های سپاهان و استقلال در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 امروز (جمعه) و به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
پاتوسی در وقت اضافه (7+90) تک گل بازی را به زیبایی تمام به ثمر رساند تا شاگردان شفر با پیروزی در این بازی حساس برای ماندن در جمع مدعیان امیدوار باشند. همچنین تیم استقلال دقیقه 87 توسط علی کریمی به گل رسید، اما داور اعتقاد به خطا داشت و پذیرفته نشد.
تیم استقلال با این پیروزی 47 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر، جای سپاهان را در رده سوم گرفت. سپاهان 47 امتیازی هم علی رغم بازی بسیار سرعتی و خوب با این باخت یک رده سقوط کرد.
این بازی حساس دقایقی پس از بارش باران بهاری،تقریبا بصورت برابر در حمله ها و موقعیتها و بسیار حرفه ای و سرعتی برگزار شد، هرچند متاسفانه با ورود یک تماشاگر به زمین مسابقه و پرتاب چند ترقه و گوجه دقایقی از نیمه دوم بازی متوقف شد. یقینا تاثیر منفی این رفتار چند تماشاگرنما بر ارزش و شکوه حدود 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اندک است اما باعث جریمه سپاهان خواهد شد.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما