plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۰۷۰۸

مصطفی الکاظمی: عاملان ترور الهاشمی را به محاکمه خواهیم کشاند

نخست وزیر عراق یک خیابان را به نام «شهید هشام الهاشمی» نام گذاری کرد
نخست وزیر عراق در واکنش به ترور هشام الهاشمی تحلیلگر سرشناس عراقی که روز دوشنبه به دست افراد مسلح ترور شد، گفت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد، سیاست مافیایی،آشوب و هرج و مرج در عراق جولان بدهد.
مصطفی الکاظمی: عاملان ترور الهاشمی را به محاکمه خواهیم کشاند
به گزارش ایصال نیوز، مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح در جلسه امروز هیئت وزیران عراق تاکید کرد: عراق تا زمانی که قاتلان به خاطر جنایاتی که مرتکب شدند، در پیشگاه عدالت محاکمه نشوند، آرام نخواهد گرفت.

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه دستور نام گذاری یکی از خیابان های بغداد به نام شهید هشام الهاشمی را صادر کرده، تصریح کرد: مطمئناً غم و اندوه ترور الهاشمی از ما جدا نمی شود مگر اینکه به عنوان رهبران دولت، اندوه را به دستاورد و موفقیتِ مستقیم تبدیل کنیم.

الکاظمی افزود: به هیچ کس اجازه نمی دهیم که عراق را به کشور باندها تبدیل کند. وی تصریح کرد: هر کس که در ریخته شدن خون عراقی ها دست داشته باشد، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. ما هرگز اجازه نخواهیم داد، هرج و مرج و سیاست مافیایی در عراق جولان بدهد.

نخست وزیر عراق تاکید کرد: عمل و دستاورد موفقیت آمیز، تنها راه ماست. دولت، راهنما و معیار ماست و قانون دولت، سقف ماست و هیچ کس فراتر از قانون نیست. این دولت برای این ملت هرآنچه را شایسته اوست محقق خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
مرجع : واع العراقیة
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما