plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۰۱۸۶

برزیل کانون مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکای لاتین

وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۳ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور گزارش شده است. براساس جدیدترین آمار تا بامداد امروز جمعه، از تعداد ۷ میلیون و ۵۹۶ هزار نفر مبتلا در جهان، پس از آمریکا، برزیل با ۸۰۷ هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد.
برزیل کانون مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکای لاتین
به گزارش ایصال نیوز، رویترز به نقل از وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۳ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور گزارش شده است و تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا را به ۸۰۶ هزار و ۸۲۸ نفر رساند که برزیل را پس از ایالات متحده در رتبه‌ی دوم جهان از لحاظ مبتلایان قرار داده است.

وزارت بهداشت برزیل هم‌چنین اعلام کرد که با ثبت یک‌هزار و ۱۳۹ فوتی دیگر، شمار جان باختگان کرونا در این کشور به ۴۱ هزار و ۹۱۹ تن رسیده است.

برزیل را پس از ایالات متحده و انگلیس در رتبه‌ی سوم جهان از لحاظ شمار قربانیان قرار داده است.

تاکنون در برزیل ۳۴۵ هزار و ۵۹۵ نفر نیز از بیماری کووید-۱۹ بهبود پیدا کرده‌اند.

گفتنی است به گزارش اسکای نیوز، تا بامداد جمعه 23خرداد، از شمار ۷ میلیون و ۵۹۶ هزار نفر مبتلا در جهان، آمریکا با ۲ میلیون و ۶۷ هزار مبتلا، در رتبه اول و برزیل با حدود ۸۰۷ هزار نفر در رتبه دوم بیشترین مبتلایان جهان قرار دارند. روسیه، اسپانیا، انگلیس، هند، ایتالیا، پرو، آلمان و ایران به ترتبب در رده های سوم تا دهم قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما