plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۹۵۷۶

افزایش چشمگیر شمار قربانیان کرونا در روسیه و برزیل

ابتلای تعدادی از مقامات روسی به کووید 19
آمار جدید دولت روسیه از موارد ابتلا و فوتی روزانه کرونا نشان می‌دهد، شمار مبتلایان به 262 هزار و 843 نفر و تعداد فوتی‌های این ویروس 2418 تن افزایش یافته است. شمار قربانیان کرونا در برزیل نیز شمار مبتلایان به حدود 203 هزار و تعداد تلفات انسانی به 14 هزار نفر رسید.
افزایش چشمگیر شمار قربانیان کرونا در روسیه و برزیل
به گزارش ایصال نیوز، افزایش چشمگیر موارد ابتلا در کشور روسیه در چند روز گذشنه  نگرانی ها را دامن زده است. در حالی که تا کنون بیش از 11 نفر از نمایندگان مجلس دوما و وزرا و همچنین نخست وزیر روسیه به کرونا مبتلا شده اند، مرکز ویژه دولت روسیه برای مقابله با ویروس کرونا، امروز جمعه اعلام کرد، طی24 ساعت گذشته 10 هزار و 498 مورد جدید ابتلا و 113 مورد فوت ثبت شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری تاس، با احتساب موارد جدید ابتلا و فوتی در روسیه، تا به امروز 262 هزار و 843 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 2 هزار و 418 نفر جانشان را از دست داده‌اند. شهر مسکو شاهد بیشترین تعداد مبتلاین در روسیه است.

به گزارش اناتولی، دیروز پنجشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جلسه با مقامات این کشور در مورد توسعه علم ژنتیک که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اعلام کرد والری فالکوف، وزیر علوم و آموزش عالی از کرونا بهبود یافته است.

پیش از این نیز آزمایش کرونا میخائیل میشوستین نخست‌وزیر، ولادیمیر یاکوشف وزیر ساخت‌و‌ساز و اولگا لیوبیموا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین، وزیر بهداشت روسیه و برخی نمایندگان مجلس مثبت اعلام شده بود.

روسیه از نظرتعداد مبتلایان به کرونا در جهان پس از امریکا و اسپانیا در رتبه سوم قرار دارد.

افزایش کووید 19 در برزیل

ازسوی دیگر، براساس اعلام وزارت بهداشت برزیل، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور با مرگ 844 نفر دیگر طی شبانه روز گذشته به 13 هزار و 993 تن رسید.

همچنین شمار مبتلایان به کرونا نیز با افزایش 13 هزار و 944 نفری به 202 هزار و 918 بیمار رسیده است.

طبق آمار ارائه شده از سوی سایت ورلدومتر، برزیل دارای بیشترین شمار مبتلایان در آمریکای لاتین است و در سطح جهان نیز رتبه ششم کشورهای دارای بیشترین تعداد مبتلا را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : اناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما