{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۸۷۱
مشارکت در حل بحران‌ها و مسائل اجتماعی؛

وزارتخانه‌ای که امکانات و ظرفیت‌های خود را در خدمت مدیریت بحران قرار داد

با احیای خانه های جوان و سمن ها، وجهۀ اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تقویت شد
وزارتخانه ورزش و جوانان با شروع وزارت مسعود سلطانی فر در این مجموعه، نه تنها شاهد احیای خانه های جوان و سمن ها بوده است بلکه امکانات و ظرفیتهای این وزارتخانه در مواقع بحران، فارغ از بروکراسی زمان‌بر اداری، در خدمت مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.
​​​​​​به گزارش ایصال نیوز، سلطانی فر از جملۀ وزرایی ست که در حدود 29 ماه تصدی گری خود در وزارت ورزش و جوانان، نه تنها وجهۀ اجتماعی وزارت ورزش و جوانان را با احیای خانه های جوان و سمن ها، تقویت کرده است بلکه با تأکید بر چند بُعدی بودن مجموعه اختیارات و وظایف این وزارتخانه، در بحرانهای مختلفی که در این مدت، کشور با آن دست و پنجه نرم کرده است، امکانات و ظرفیتهای این وزارتخانه را در خدمت مجموعه مدیریت بحران کشور قرار داده است.
در تازه ترین کنش اجتماعی این وزارتخانه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که همراه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حال بازدید از مناطق سیل زده منطقه غرب و جنوب غرب کشور است، در توئیتر خود نوشت؛ «همزمان با شروع موج دوم بارش‌ها به همراه معاون اول رییس‌جمهور از محل استقرار امدادیاران سمن های جوانان و قهرمانان ورزشی در کرمانشاه بازدید کردیم. هیات‌های قایقرانی، نجات غریق، کوهنوردی و تجهیزات و ماشین های آفرود به همراه جوانان داوطلب سمن‌ها در این بازدید حضور داشتند.»



در ادامه، به برخی از توئیتهای سلطانی فر با محوریت موضوعات و مسائل اجتماعی اشاره می شود.
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما