plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۶۱۱۳

سپاه پاسداران، داعش و موساد را نقره داغ کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین بار به صورت همزمان، دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیستها در دو منطقه متفاوت اجرا کرد. تسنیم تصاویری از محل اصابت موشک‌های سپاه به مقر موساد در اربیل عراق را منتشر کرده است.
سپاه پاسداران، داعش و موساد را نقره داغ کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، تسنیم نوشت: عملیات بامداد امروز سه شنبه، هفتمین عملیات موشکی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر است.

ویژگی‌ بارز این عملیات در آن است که برای نخستین مرتبه سپاه دو موقعیت مختلف را در دو جغرافیای متفاوت مورد حملات موشکی قرار داده است.

تسنیم تصاویری از محل اصابت موشک‌های سپاه به مقر موساد در اربیل را منتشر کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین مرتبه به صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیستها در دو منطقه متفاوت (اربیل عراق و ادلب سوریه)اجرا کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌های سه گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده توسط روابط عمومی کل سپاه،‌ در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما