plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱
کد مطلب : ۳۴۵۵۳

منتقدان دیروز تورم و گرانی امروز چرا فریاد نمی زنند

روزنامه حمهوری اسلامی در مطلبی با اشاره به اینکه این روزها قیمت دلار و گوشت آسمانی شده اما کسی در زمین شعار نمی دهد، با کنایه از منتقدان سرسخت دولت روحانی که امروز در برابر گرانی و تورم دولت رئیسی ساکت مانده اند انتقاد کرده است.
منتقدان دیروز تورم و گرانی امروز چرا فریاد نمی زنند
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان این روزهای دولت که از منتقدان سرسخت دولت روحانی بودند کنایه های معنادار زده است.

در این مطلب آمده است؛ روزگاری (در دولت روحانی) همه چیز را از کرونا تا تحریم و خشکسالی و زلزله و سیل و هر بلایی را به رای مردم نسبت می‌دادند که رئیس‌جمهور آن روز داده بودند.

حالا گر چه کرونا دامن خود را برچیده و زلزله و سیل نیامده اما سیل گرانی ویرانگرتر در زندگی‌ها می‌پیچد و زلزله تورم هم انگار قرار آرامش ندارد. تحریم هست، خشکسالی هست، تنش‌های اجتماعی هم جانشین کرونا شده‌اند. اما کسی این را به حساب رایی که دادند و صاحب رایی که هست نمی‌گذارد. می‌شود امتحان الهی که باز "مردم" باید پاسخگو باشند.

همان را که دیروز زشت می‌شمردند امروز زیباترین شده است. "شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی" در حالی در نماز جمعه آذرماه ۱۳۹۸ فریاد و توسط امام جمعه موقت تهران تأیید می‌شد که دلار۱۳۸۰۰ تومان بود و مرغ ۱۲۹۰۰ تومان و گوشت ۷۰ هزار تومان. اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند در زمین کسی صدایش به شعار و تأیید بلند نمی‌شود.

باور داریم که مشکلات با درک دوجانبه ملت- دولت رفع می‌شوند. هم امروز باید این مفاهمه باشد و هم دیروز باید می‌بود. کاش بزرگواران با رفق و مدارا دیروز رفتار می‌کردند تا نتایج "درس-رفتار"شان را امروز همه ملت، فراتر از تمرین، زیست می‌کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما