plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۱۷۷۳۴

استقلال روی نوار موفقیت، هرروز بهتر از دیروز

استقلال 1 – 0 نفت مسجدسلیمان
استقلال با هدایت فرهاد مجیدی و با وجود تمامی مشکلات توانست با حفظ روند خوب تیمی، یک حریف دیگر خود را از پیش روی بردارد.
استقلال روی نوار موفقیت، هرروز بهتر از دیروز
به گزارش ایصال نیوز، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، استقلال عصر دیروز سه شنبه در استادیوم آزادی و با داوری محمد حسین ترابیان، به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت.

در این بازی استقلال خیلی زود توسط بازیکن جوانش به گل رسید. پاس خوب رضاوند به خاقانی رسید و ضربه بغل پای این بازیکن به زیبایی درون دروازه کرمانشاهی جای گرفت.

در ادامه بازی روند سرد و کم موقعیتی را سپری کرد و تنها فرصت های جدی بازی، شوت عباس بوعذار بود که به تیر دروازه مظاهری برخورد کرد و موقعیت بعدی شوت مهدی قایدی از درون محوطه جریمه بود که توسط کرمانشاهی سنگربان نفت مسجدسلیمان دفع شد.

در نهایت این بازی با همان تک گل به سود آبی پوشان به پایان رسید تا مجیدی در یک رقابت حیثیتی که با محمود فکری داشت، سربلند بیرون بیاید. استقلال توانست به روند خوب خودش ادامه دهد و هواداران این تیم به جام حذفی بیش از پیش امیدوار شدند.

فکری هم خوش شانس بود که رقبایش یعنی ذوب آهن و سایپا در رسیدن به پیروزی ناکام بودند تا نفت مسجدسلیمان همچنان بیشترین شانس را برای بقا داشته باشد. 

فرهاد مجیدی و محمود فکری پیش از آغاز بازی با یکدیگر خوش و بش کردند. تمام بازیکنان استقلال نیز به سمت سرمربی نفت مسجدسلیمان رفتند و برای ورود به زمین از او رخصت گرفتند. فکری در نیم‌فصل اول سرمربی استقلال بود که بعدا جای خود را به مجیدی داد.  

بازیکنان استقلال پیش از آغاز بازی، با پیراهنی که تصویر عارف غلامی بر روی آن است وارد زمین شدند. غلامی در بازی با پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما