plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۳۸۳۱

استقلال در آستانه شکستن رکورد پرسپولیس

پیراهن «آبادان تسلیت» در بازی استقلال
استقلال با پیروزی مقابل مس رفسنجان ۶۷ امتیازی شد و با یک مساوی دیگر، هم رکوردشکن در امتیاز است و هم تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر را رقم خواهد زد. قبل از آغاز بازی، استقلال و مس رفسنجان حادثه متروپل آبادان را تسلیت گفتند.
استقلال در آستانه شکستن رکورد پرسپولیس
به گزارش ایصال نیوز، استقلال شامگاه سه شنبه سوم خرداد  در ورزشگاه شهدای کرمان، با پیروزی ۲ بر صفر در رفسنجان نوزدهمین بردش را جشن گرفت و ۶۷ امتیازی شد.

شاگردان مجیدی با این پیروزی به رکورد ۶۷ امتیاز پرسپولیس رسیدند و حالا اگر در بازی هفته پایانی یک امتیاز هم بگیرند این رکورد را می شکنند و به تنهایی صاحب پرامتیازترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر می شوند.

پس از پایان این بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به نشانه اعتراض به عملکرد داوری (نگرفتن یک پنالتی) در نشست خبری پس از بازی حضور نیافت.

استقلال با این نتیجه و با رسیدن به رکورد بیشترین امتیاز تیم قهرمان در بیست و یک دوره لیگ برتر، یک امتیاز دیگر برای در اختیار گرفتن این رکورد نیاز دارد.

همچنین شاگردان فرهاد مجیدی با نباختن مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر می‌توانند به تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر برسند.

همچنین مس رفسنجان با ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

قبل از این مسابقه دو بازیکن از دو تیم با در دست داشتن پیراهنی که روی آن "آبادان تسلیت" نوشته شده بود با حادثه دیدگان فاجعه متروپل آبادان ابرازهمدردی کردند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما