plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۶۵۵۹

مقاومت شجاعانه غزه در هفتمین روز حملات جنایتکارانه اسرائیل

درحالی که رژیم صهیونیستی در هفتمین روز از حمله به غزه، با تمام قوای خود علیه غیرنظامیان فلسطینی یورش برده است، حملات موشکی مقاومت به مواضع این رژیم نیز تشدید شده است. تظاهرات جهانی در حمایت از غزه ادامه دارد.
مقاومت شجاعانه غزه در هفتمین روز حملات جنایتکارانه اسرائیل
به گزارش ایصال نیوز، با ادامه حملات بی وقفه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و زیرساخت های غزه، مقاومت فلسطین حملات موشکی خود علیه تل آویو و دیگر مناطق اشغالی را گسترش داد.

سخنگوی قسام اعلام کرد این حملات گسترده مقاومت به حیفا، تل آویو و اشدود، پاسخی به جنایت دشمن صهیونیست در هدف قرار دادن مناطق مسکونی از جمله حمله به برج "الجلاء" است.

رژیم صهیونیستی همچنین بامداد امروز یکشنبه برج مسکونی «اندلس» در غرب غزه را هدف حملات پهپادی خود قرار داد.این هفتمین برجی است که اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون هدف قرار می‌دهد و تخریب می‌کند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه گذشته و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در طول 6 روز گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون بیش از 145 فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند، و حدود 1100 نفر نیز زخمی شده اند.

رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند در برخورد با فلسطینی ها بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی ها حمله می کند.

اما از سوی دیگر مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل آویو پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده است و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است.

گروه‌های مقاومت قدرت پاسخگویی بسیار بالای خود را به نمایش گذاشته اند. مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

در حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه 5 نفر به شهادت رسیده و بیش از 40 نفر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی تا کنون به کشته شدن 10 صهیونیست و بیش از 100 زخمی نظامی و غیرنظامی خود اعتراف کرده است.

مهمترین تحولات ساعات اخیر نبرد غزه مقاوم به شرح زیر است:
8:37 | منابع فلسطینی: نظامیان رژیم صهیونیستی دست به بازداشت گسترده شهروندان در شهرک قدیمی در قدس اشغالی زده اند
8:20 | حمله جنگنده های صهیونیستی به مقر امنیت ملی در مرزهای مشترک مصر و نوار غزه
7:28 | هنیه: غزه امروز در سراسر رژیم صهیونیستی قانون منع آمد و شد برقرار می کند
7:19 | وزرات بهداشت فلسطین: به دنبال حملات اخیر اسرائیل به نوار غزه نفر4 شهید و 25 نفر زخمی شدند که بیشترشان کودک و زن بودند
7:03 | وزیر کشور در غزه: بازگشایی گذرگاه زمینی رفح با مصر در مقابل رفت و آمد مسافران
7:00 | مرکز الفلسطینی: "سازمان حقوقی بیتسلیم اسرائیل" : اسرائیل با کشتار غیر نظامیان و تخریب زیر ساخت ها مرتکب جنایت جنگی می شود
5:00 | منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی در کمتر از یک ساعت بیش از 100 نقطه را در نوار غزه بمباران کردند
4:17 | گردان‌های قسام در پاسخ به دور اخیر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مجددا برخی از مناطق و شهرک‌های اسرائیلی را هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داد
3:30 | جنگنده‌های اسرائیلی در دقایق اخیر ۱۵ نقطه را در شمال نوار غزه بمباران کردند
3:00 | منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خبر دادند
2:09 | یک اسرائیلی در حمله راکتی و موشکی قسام به تل آویو کشته شده و 10 نفر دیگر زخمی شدند.
2:00 | قسام حملات گسترده‌ای علیه تل آویو و دیگر مناطق اشغالی آغاز کرده است. سخنگوی قسام: این حملات گسترده مقاومت به تل آویو و اشدود، پاسخی به جنایت دشمن صهیونیست در هدف قرار دادن برج "الجلاء" است.
1:35 | رژیم صهیونیستی بامداد برج مسکونی «اندلس» در غرب غزه را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.این هفتمین برجی است که اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون هدف قرار می‌دهد و تخریب می‌کند.
1:00 | هواپیماهای اسرائیلی همچنان در حال بمباران مناطق مختلف نوار غزه هستند
0:22 | زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تلفنی با سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفتگو کرد.در این گفتگوی تلفنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در مواجهه با جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما