plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۶۵۳۲

تداوم حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شمال غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه، بیش از 35 حمله به شمال نوار غزه انجام دادند.گردان‌های قسام به تلافی جنایت صهیونیست‌ها با دهها فروند موشک، شهرک های اشغالی را هدف قرار دادند.
تداوم حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شمال غزه
به گزارش ایصال نیوز، جنگنده‌های اسرائیلی بار دیگر و از بامداد شنبه با انجام سلسلسه حملاتی، به شدت شمال غزه را بمباران کردند که این حملات گسترده با حملات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت به پایگاه «حتسریم» و شهرک «عسقلان» پاسخ داده شد.

 جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز حملات خود به زیرساخت های غزه را از سر گرفته‌اند.

منابع فلسطینی می‌گویند که جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر تنها در عرض چند دقیقه، بیش از 30 بار شمال نوار غزه را بمباران کردند.

در نتیجه این حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی، برق مناطق زیادی در شمال نوار غزه قطع شده است.

گردان‌های قسام نیز در واکنش به این حملات سنگین رژیم صهیونیستی، پایگاه هوایی «حتسریم» را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

همچنین منابع خبری فلسطینی صبح شنبه اعلام کردند که هواپیماهای جاسوسی اسرائیل برج مسکونی "الروضه 2" را در منطقه تل الهوی در جنوب شهر غزه بمباران کردند.

گردان‌های قسام در پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی در اردوگاه الشاطئ در غزه و قتل و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، برای چندمین بار بئر السبع و اشدود را آماج حملات گسترده موشکی قرار داد. قسام اعلام کرد که شهرک عسقلان را نیز هدف حملات راکتی خود قرار داده است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین برای مقابله با راکت‌های شلیک شده از سمت غزه فعال شده است.

از سوی دیگر شبکه لبنانی «ام‌.تی‌.وی» گزارش داد که پس از محمد طحان، یک شهروند لبنانی دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر جان خود را از دست داده است.

در ادامه این گزارش آمده که «علی.م» که عصر روز جمعه در تیراندازی نظامیان صهیونیست به تعدادی از لبنانی‌ها زخمی شده بود، لحظاتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

«میشل عون» رئیس جمهور لبنان به این جنایت رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت تعدادی از لبنانی‌ها در مرز با فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که در پی حملات روز جمعه نظامیان صهیونیست در غزه، قدس و کرانه باختری، تا روز شنبه 129 فلسطینی شهید و 1000 نفر نیز مجروح شده اند. 

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما