plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۸۹۸۷

سفر یک‌روزه ظریف به دمشق

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور رایزنی و گفتگو با مقامات سوریه وارد دمشق شد.
سفر یک‌روزه ظریف به دمشق
به گزارش ایصال نیوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز دوشنبه در صدر یک هیئت سیاسی به سوریه سفر کرده است، دقایقی پیش با استقبال فیصل مقداد قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه وارد دمشق پایتخت این کشور شد.

وزیر امورخارجه کشورمان تا ساعتی دیگر با بشار اسد رئیس جمهور سوریه و ولید معلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.

آخرین باری که وزیر امور خارجه ایران به سوریه سفر کرد، فروردین ماه سال گذشته بود.

وی در این سفر با مقامات ارشد سوریه، از جمله رئیس جمهوری و وزیر خارجه این کشور دیدار و در مورد تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه رایزنی و گفت‌وگو کرد.

ولید المعلم معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه و سرتیپ علی عبدالله عیوب وزیر دفاع این کشور هم ۲۲ دی ۹۸ به تهران سفر و با مقامات عالی رتبه ایران دیدار و گفت وگو کردند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز دوشنبه، به منظور دیدار و گفتگو با مقامات سوریه و در سفری یک روزه وارد دمشق شد.

دکتر ظریف قرار است در این سفر یک روزه با بشار الاسد رئیس جمهور و ولید المعلم وزیر خارجه سوریه دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و تحولات سیاسی و میدانی سوریه در مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کند.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما