plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۸۶۰۳

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از ۸۸۸ هزار نفر گذشت

شیب تند افزایش آمار مبتلایان در انگلیس، اسپانیا و هلند
تا شامگاه چهارشنبه تعداد مبتلایان در ۲۰۳ کشور جهان به بیش از ۸۸۸ هزار نفر رسید. شمار جانباختگان نیز به ۴۴ هزار و ۳۰۰ فوتی و شمار بهبودی ها به ۱۸۸ هزار نفر رسید. فقط طی 24 ساعت گذشته، ۸۶۴ در اسپانیا، ۱۳۴ نفر در هلند و ۵۶۳ نفر در انگلیس در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از ۸۸۸ هزار نفر گذشت
به گزارش ایصال نیوز، روند صعودی شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا علاوه بر آمریکا و ایتالیا، در اسپانیا، هلند و انگلیس نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته همچنان ادامه یافته است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، مقامات بهداشتی هلند روز چهارشنبه اعلام کردند در یک روز گذشته ۱۳۴ نفر دیگر در اثر ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» در هلند جان خود را از دست دادند. تاکنون یک هزار و ۱۷۳ نفر در این کشور در اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

همچنین ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مبتلا شدن ۱۰۱۹ فرد دیگر به ویروس کرونا هلند، شمار کل مبتلایان به ۱۳ هزار و ۶۱۴ نفر رسید.

در انگلیس نیز با مرگ ۵۶۳ فرد در اثر ابتلا به ویروس کرونا ظرف یک روز گذشته، شمار کل افراد مبتلا در این کشور به ۲ هزار و ۳۵۲ نفر افزایش یافت. یک پسربچه ۱۳ ساله فاقد بیماری‌های زمینه‌ای نیز در میان قربانیان این بیماری در انگلیس دیده می‌شود.

در حال حاضر شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در این انگلیس با ابتلای بیش از ۴ هزار نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته به ۲۹ هزار و ۴۷۴ هزار نفر رسیده است.

مقامات بهداشتی اسپانیا نیز روز چهارشنبه اعلام کردند، با اضافه شدن ۸۶۴ مورد مرگ در اثر ابتلا به ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل قربانیان این بیماری در این کشور به ۹۰۵۳ نفر رسید.

همچنین شمار مبتلایان به این بیماری در اسپانیا به ۱۰۲ هزار و ۱۳۶ نفر رسید که نسبت به روز گذشته ۷ هزار و ۷۱۹ نفر افزایش داشته است.

گفتنی است در آخرین گزارش اسکای نیوز، از آمار جهانی مبتلایان به کرونا، تا شامگاه چهارشنبه ۱۳ فروردین، تعداد مبتلایان در سراسر جهان در ۲۰۳ کشور، به بیش از ۸۸۸ هزار و ۸۸۰ نفر رسید. شمار جانباختگان نیز به ۴۴ هزار و ۳۰۰ فوتی و شمار بهبودی ها به ۱۸۸ هزار نفر رسید.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما