plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۷۷۹۰

ایران؛ با اقتدار مقام قهرمانی کشتی فرنگی آسیا را تصاحب کرد

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب پنج مدال طلا، یک مدال نقره، سه مدال برنز و ۴۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد.
ایران؛ با اقتدار مقام قهرمانی کشتی فرنگی آسیا را تصاحب کرد
به گزارش ایصال نیوز، سی‌امین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 29 و 30 بهمن در شهر دهلی‌نو در هندوستان برگزار شد که در پایان تیم کشتی ایران با اقتدار قهرمان  این دوره شد.

تیم کشتی فرنگی ایران با پنج مدال طلای پویا ناصرپور در وزن 55 کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در وزن 72 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن 82 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم، مدال نقره پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم و سه مدال برنز مهدی محسن‌نژاد در وزن 60 کیلوگرم، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم و حسین اسدی در وزن 67 کیلوگرم و کسب 190 امتیاز، مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست یافت.

این قهرمانی در حالی به دست آمد که تیم ایران در مسابقات سال گذشته با 165 امتیاز و اختلاف 2 امتیاز نسبت به ازبکستان قهرمان شد اما امسال با ترکیبی جوان که 9 نفر آن برای اولین بار راهی این مسابقات می‌شدند، با 190 امتیاز و 44 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما