plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱
کد مطلب : ۷۵۳۲
در دیدار با سفیر ایران در دانمارک در استانداری اصفهان

استاندار اصفهان: باید پنجره‌های مختلفی برای توسعه روابط با دیگر کشورها به سمت اصفهان باز شود

همکاری‌های ایران و دانمارک ابتدا باید از طریق علم و فرهنگ شروع شود
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اقدام‌های موفقیت‌آمیزی در زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی شروع شد، تصریح کرد: باید درها و پنجره‌های مختلفی را برای توسعه روابط با دیگر کشورها به سمت اصفهان باز شود. 
استاندار اصفهان: باید پنجره‌های مختلفی برای توسعه روابط با دیگر کشورها به سمت اصفهان باز شود
عباس رضایی روز پنجشنبه در دیدار با سفیر ایران در دانمارک در استانداری اصفهان اظهارداشت: بسیاری از سفرای کشورهای مختلف با توجه به ظرفیت‌های اصفهان، علاقمند به حضور در این استان هستند.

به گفته وی بسیاری از ایرانیان مقیم کشور دانمارک علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران و اصفهان هستند و برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی اعلام آمادگی کردند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اقدام‌های موفقیت‌آمیزی در زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی شروع شد، تصریح کرد: باید درها و پنجره‌های مختلفی را برای توسعه روابط با دیگر کشورها به سمت اصفهان باز شود. 

وی بیان کرد: دانمارک هم بعنوان یک کشور اروپایی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است اما تحریم‌های ناجوانمردانه استفاده از این ظرفیت‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ارتباط و همکاری‌های ایران و دانمارک ابتدا باید از طریق علم و فرهنگ شروع شود و در ادامه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی تلاش کرد.

وی اضافه کرد: جاذبه‌های زیبای اصفهان و هنر دستی این استان را با استفاده از صنعت گردشگری و بویژه راه‌اندازی تورهای مسافرتی ویژه می‌توان به جهانیان معرفی کرد.

رضایی با بیان اینکه ارتباط و تعامل با دنیای خارج، توسعه در زمینه‌های مختلف صنعتی و فرهنگی را بدنبال خواهد داشت ابراز امیدواری کرد که تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران لغو شود تا بتوانیم ارتباط و تعامل بیشتری با کشورهای مختلف داشته باشیم.

استاندار اصفهان با قدردانی از وزیر امور خارجه کشورمان برای انتخاب یک بانوی اصفهانی شایسته بعنوان سفیر ایران در دانمارک، بیان کرد: افتخار می‌کنیم که یک بانوی شایسته اصفهانی بعنوان سفیر ایران در کشور دانمارک انتخاب شده است.

سفیر جدید ایران در دانمارک با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در ایران و اصفهان اظهارداشت: تمام تلاش خود را برای برقراری روابط ایران دانمارک و اصفهان و کپنهاگ بکار خواهم گرفت.

افسانه نادی پور، افزود: سرمایه گذاران تحصیل کرده ایرانی زیادی در دانمارک حضور دارند که به سرمایه گذاری فرهنگی و جهانگردی و گردشگری در این کشور علاقمندند.

وی خاطرنشان کرد: دانمارکی‌ها در صنعت دارو و درمان بسیار فعال هستند و به زودی شرکت بزرگ دارویی در کرج افتتاح خواهد شد.

نادی پور با تاکید بر ظرفیت‌زیاد اصفهان در زمینه فرهنگی، و گردشگری ادامه داد: تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه اینگونه روابط بکار خواهم گرفت.

سفیر جدید ایران در دانمارک بیان کرد: امروز اصفهان را با دلی گرم به سوی دانمارک ترک خواهم کرد و اطمینان کامل دارم که هموطنانم از خواهر اصفهانی خود حمایت خواهند کرد.

اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت و بیش از ۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی‌ترین استان کشور است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما