plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۷۱۷۰
لباس زیبای سپید بر تن طبیعت ایران

آخرین وضعیت راه‌ های کشور در هوای برفی

برف و یخ بندان در برخی از جاده ها
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر با اشاره به برف و کولاک در محور کرج - کندوان، گفت: با تلاش راهداران تردد جریان دارد.سازمان هواشناسی برای روز دوشنبه نیز برای نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از غرب و جنوب شرق بارش باران و برف و برای مناطقی از مرکز کشور بارش پراکنده پیش‌بینی کرده است.
آخرین وضعیت راه‌ های کشور در هوای برفی
به گزارش ایصال نیوز، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر با اشاره به برف و کولاک در محور کرج - کندوان، گفت: با تلاش راهداران تردد جریان دارد. محمد علیپور از بارش سنگین برف در محور کرج - کندوان خبر داد و گفت: بارش از ساعت سه بامداد امروز آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی در طول محور کرج - کندوان انجام شده است، بیان کرد: راهداران توسط ماشین آلات سبک و سنگین عملیات پاکسازی محور بخوبی انجام شده و نیروهای راهدار نیز در طول مسیر مشغول فعالیت هستند.

برف و کولاک در محور کندوان/ تردد جریان دارد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر با بیان اینکه بارش برف در محور کرج - کندوان در برخی ساعات با کولاک همراه بوده است، گفت: در حال حاضر تردد در هر دو لاین محور جریان دارد. علیپور به رانندگانی که قصد عبور از این محور کوهستانی و برف‌گیر را دارند خواست تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران از لغزندگی محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد. سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد لغزندگی در پی بارش برف هستیم. وی گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع است و از تردد خودورهای بدون تجهیزات زمستانی جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: در حال حاضر در این محورها عملیات راهداری و نمک پاشی در حال اجرا است.

گفتنی است، سازمان هواشناسی دیروز در اخطاریه‌ای از بارش باران و برف در شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و نیمه جنوبی ایلام (حداکثر 75-35 میلی‌متر) و بارش برف کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال کرمانشاه و ارتفاعات زنجان (حداکثر50-35 سانتی‌متر)؛ بارش برف و باران: کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام، مرکزی (حداکثر 25 میلی‌متر) خبر داده است.

بر این اساس روز دوشنبه نیز برای نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از غرب و جنوب شرق بارش باران و برف و برای مناطقی از مرکز کشور بارش پراکنده پیش‌بینی شده است. سامانه بارشی روز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر، غرب، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و شمال شرق فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما