plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۶۸۰۶
در همایش تخصصی مبانی و راهبرد‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است

آمریکا می‌خواست به تنهایی کدخدای جهان شود
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است و در راستای جلوگیری از این اتفاق به هر اقدامی دست خواهد زد، در نتیجه نیازمند مردم با بصیرت هستیم که تنها با پیوند امت با ولایت رقم خواهد خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در همایش تخصصی مبانی و راهبرد‌های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به اینکه هم‌افزایی مراکز سپاه با یکدیگر از جمله اقدامات مطلوبی است که شاهد رقم خوردن آن هستیم، اظهار داشت: این هم‌افزایی موجب افزایش توانمندسازی‌ها و جلوگیری از موازی کاری می‌شود که مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مهم تاکید بسیاری داشتند.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه هدایت‌گر ما هستند، عنوان کرد: تبیین نسخه‌های هدایتی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات موثری است که انجام می‌شود ؛ همچنینی امروز با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب می توان نقش های اجزائ مختلف در تحقق این مهم را مشخص کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تقابل دروغین دین و دنیا را کنار زد، مطرح کرد: اصل صدور بیانیه در چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده و بیان‌گر تثبیت و استمرار انقلاب با وجود تمام کارشکنی‌ها و برنامه‌ریزی‎های دشمنان است و این بیانیه در شرایطی صادر شد که مقامات آمریکایی وعده تابستانی داغ و شکننده برای نظام جمهوری اسلامی ایران داده بودند .

وی با بیان اینکه استقامت بر آرمان‌ها، شعارها، ماندگاری انقلاب اسلامی و نظام اسلامی از موارد مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر اصولی است که با فطرت انسان سازگاری دارد و این اصلی‌ترین دلیل تازگی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  با بیان اینکه فقه سیاسی  باید مبتنی بر فلسفه سیاسی باشد، بیان کرد: بزرگ‌ترین احساس خطر استکبار جهانی از معرفی این مدل اسلامی به جهانیان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نه تنها از انقلاب‌های دیگر الگو نگرفت بلکه خود به یک الگو تبدیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی طی این چهل ساله حرکت و پیش‌روی داشته است و با تمام فراز و نشیب‌ها و مشکلات، در مسیر پیشرفت خود توقف نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی  شکنندگی آمریکا توسط گفتمان مقاومت را به جهانیان اثبات کرده است، اظهار کرد: پس از نابودی شوروی، آمریکا می‌خواست به تنهایی کدخدای جهان شود، اما انقلاب اسلامی شاخصه‌های قدرت را از آن‌ها گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز نه تنها برخی از ملت‌ها بلکه بعضی از دولت‌ها نیز به سمت انقلاب اسلامی آمده‌اند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در راستای آینده انقلاب اسلامی فرموده‌اند که گذشته انقلاب اسلامی آینده آن را می‌سازد .

نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از ابعاد مختلف در مرحله نخست نیازمند تجزیه است، گفت: بعد از تجزیه اجزای بیانیه گام دوم انقلاب باید این اجزا را تبیین کرد و سپس در مرحله بعد ترکیب این اجزا با یکدیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در چهل ساله دوم با فتنه‌های خطرناک‌تری مواجه خواهد شد، مطرح کرد: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است و در راستای جلوگیری از این اتفاق به هر اقدامی دست خواهد زد، در نتیجه نیازمند مردم با بصیرت هستیم که تنها با پیوند امت با ولایت رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما