plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۵۲۳۴
وزیر کشور مطرح کرد

مشکلی در حوزه تردد، خدمات و امنیت زائران اربعین وجود نداد

افزایش یک و نیم میلیون نفری زائران
وزیر کشور گفت: برای برگزاری مراسم پیاده‌روی زائران اربعین حسینی هیچ مشکلی در حوزه تردد، ارائه خدمات و ایجاد امنیت نداشتیم.
مشکلی در حوزه تردد، خدمات و امنیت زائران اربعین وجود نداد
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (شنبه/۲۷ مهر) با حضور در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مرکز مانیتورینگ راه‌های کشور  بازدید کردند.
رحمانی فضلی با تسلیت ایام اربعین گفت: با هماهنگی و همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی، مردم خوب کشور و زوار توفیقات مهمی در مراسم اربعین امسال داشته‌ایم. بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر نسبت به سال قبل بیشتر داشته ایم. قطعا موانعی بوده که برای رفع موانع اقدام می کنیم. هیچ مشکلی در حوزه تردد خدمات و امنیت نداشته‌ایم. این بدان معنا نیست که کاستی ها نیست ولی باید برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.  
وزیر کشور گفت: یکی از نگرانی‌های ما برای برگشت زوار بود که در زمان ازدحام بازگشت بتوانیم هماهنگی های لازم را انجام دهیم. در این بخش با مدیریت، برنامه‌ریزی، تکنولوژی و علم  در کنار مسئولیت پذیری شاهد روانی جاده ها و کم خطر بودن آن‌ها بودیم.
وزیر کشور گفت: حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تردد داشته‌ایم؛ این آمار رکوردهای جدیدی است که نشان دهده قدرت و قوت برنامه ریزی است. ما وارد کشور دیگری می شویم و با قوانین و مقررات آنان مواجه هستیم، کشور عراق همکاری های خیلی خوبی داشت اما  زیرساختهایی هم لازم است که با همکاری در آینده آن‌ها را هم حل می کنیم. 
وزیرکشور خطاب به رائران با توصیه به زائران برای بازگشت سریع پس از زیارت، تاکید کرد: حدود ۶۰ درصد از زوار با وسیله شخصی رفتند، بنابراین با رسیدن به ماشین‌هایشان سریع رانندگی نکنند. جا و مکان و خدمات مهیا شده چند ساعتی استراحت کنند. از همه دستگاه های اجرایی نام نمی برم اما از همه تلاششان تشکر می کنم امیدواریم خداوند توفیق بدهد.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما