plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۸۸۲
استقلال 2- 1 گل گهر سیرجان

اولین سه امتیاز فصل آبی های پایتخت در استادیوم خالی

استقلال به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت
در این مسابقه که استقلال از حضور مربی و تماشاگر خود بی‌بهره بود، بازی را طوفانی آغاز کرد و ادامه در یک بازی نه چندان سرعتی، استقلال توانست به اولین پیروزی فصل خود دست یابد و گل گهر همچنان در حسرت برد ماند.
اولین سه امتیاز فصل آبی های پایتخت در استادیوم خالی
به گزارش ایصال نیوز، روز جمعه و از ساعت 16 در یکی از بازی‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر استقلال در ورزشگاه آزادی با قضاوت حسن اکرمی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده گل گهر سیرجان رفت.دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هنوز در لیگ نوزدهم بردی بدست نیاورده‌ بودند.
در این مسابقه که استقلال از حضور مربی و تماشاگر خود بی‌بهره بود، بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست توسط ملیچ به گل دست یابد ولی این گل دقایقی بیشتر دوام نیاورد و گل گهر در برگشت یک ضربه پنالتی جنجالی به گل دست یافت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید .
در شروع نیمه دوم استقلال بازی را با دو تعویض آغاز کرد و در همان ابتدا توسط مهدی قائدی به گل دست یافت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا استقلال به اولین پیروزی فصل خود دست یابد و گل گهر همچنان در حسرت برد باشد
داور: حسن اکرمی، کمک ها: علی اکبر نوری و محمد راهی
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، میلیچ ( دقیقه ۴۶-میلاد زکی پور)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی (دقیقه ۴۶-مرتضی تبریزی) و آرش رضاوند ترکیب گل گهر: میلاد فراهانی، سیدعبداله حسینی، محسن طرهانی، سیدعلیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری(مهدی زبیدی) ، بهنام برزای، مهرداد بایرامی (دقیقه ۸۷-مهرداد عبدی)، علی قربانخانی، پیمان نامور (دقیقه ۶۵- محمد زینالی) ، سجاد آشوری و امین پورعلی رودینه کارت زرد آرش رضاوند و محمد دانشگر
دقایق حساس:
دقیقه ۳: استقلال روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و در شلوغی محوطه جریمه توپ به محمد دانشگر رسید که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه اصابت کرد.
دقیقه ۶: (گل اول استقلال) ارسال وریا غفوری از جناح راست پس از عبور از مدافعین در سمت دیگر به ملیچ رسید و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه ۱۰ (گل اول گل گهر) در اتفاقی بحث برانگیز، سرنگونی مهاجم گل گهر در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داده شد که ضربه پنالتی برزای در مرحله اول توسط حسینی برگشت داده شد ولی در ریباند برزای دروازه استقلال را باز کرد.
دقیقه 36:شوت مهدی قائدی توسط فراهانی دفع شد و در ادامه باز هم استقلال صاحب موقعیت شد که این بار علی کریمی قدر فرصت بسیار خوبی که نصیبش شده بود را ندانست و ضربه اش به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: شوت اسماعیلی جایی در چارچوب نداشت.
دقیقه ۴۹( گل دوم استقلال) ارسال از چپ بازیکنان استقلال با دفع ناقص میلاد فراهانی همراه شد و مهدی قائدی دروازه گل گهر را باز کرد.
دقیقه ۵۱: ضربه سر فرشید اسماعیلی را بازیکنان گل گهر سیرجان از روی خط دروازه برگرداندند.
دقیقه۶۰: پاس عمقی علی کریمی به وریا غفوری رسید، او توپ را سرضرب به روی دروازه فرستاد اما قائدی به این توپ نرسید.
دقیقه ۶۲: فرار زیبای زکی پور با پاس رو به عقب او همراه شد اما مرتضی تبریزی این موقعیت ایده آل را به شکلی عجیب از دست داد.
دقیقه ۸۲: سانتر ازجناح چپ به عبدالله حسینی رسید اما ضربه او به پای مهاجم تیم خودشان برخورد کرد و راهی اوت شد.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما