plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
کد مطلب : ۱۴۵۱۸

قائدی هرچه کرد استقلال حریف نفت مسجدسلیمان نشد

استقلال1- 1 نفت مسجدسلیمان
مهدی قایدی در روزی که هم می توانست برای استقلال گلزنی کرده و هم پاس گل بدهد، در این راه با سدی به نام تیر دروازه و پرچم کمک داور روبرو شد.
قائدی هرچه کرد استقلال حریف نفت مسجدسلیمان نشد
به گزارش ایصال نیوز، شاید اگر قرار بود عدالت فوتبال رعایت شود، استقلال امروز جمعه، در مسجدسلیمان باید به عنوان یک تیم برنده از زمین بازی خارج می شد ولی شاگردان فکری در روزیکه دو نیمه کاملا متفاوت داشتند، هر چه زدند به در بسته خورد. در این دیدار، سهم دو تیم در زدن گل یک بود ولی در برخورد توپ به تیر دروازه، آبی پوشان 3 بر یک بر حریف خود برتری داشتند. برتری که به کار شاگردان فکری نمی آید.

در بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان، مهدی قایدی یکی از بدشانس ترین بازیکنان میدان بود. باشوی کوچک می توانست در این مسابقه 2 گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کند ولی در نهایت دست خالی از زمین مسابقه خارج شد.

او در دقیقه 15 بازی با پاس بسیار خوب آرش رضاوند صاحب یک فرصت شد که با اشتباه عجیب فرهاد مجدکرمانشاهی سنگربان نفتی ها، قایدی با دروازه ای خالی مواجه شد ولی پیش از این، کمک داور بازی به نشانه آفساید پرچم خود را بالا برده بود و گل قایدی نیز مردود اعلام شد.

در ادامه بازی و در دقیقه 36 نفتی ها صاحب یک فرصت شدند که شوت آنها را حسینی دراز کش دریافت کرد و در ادامه با یک شروع مجدد سریع و زیبا، مهدی قایدی را در موقعیتی فوق العاده و تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن با بدشانسی تمام به تیرک دروازه برخورد کرد تا باشوی کوچک برای دومین بار در نیمه نخست، در رسیدن به گل ناکام باشد.

اما بدبیاری های قایدی به همینجا ختم نشد. در دقیقه 74 این دیدار، مهدی قایدی درون محوطه جریمه نفت صاحب فرصت شد که پس از چند بار سر توپ زدن، با یک ارسال به روی دروازه اسماعیلی را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر تماشایی این بازیکن از روی نقطه پنالتی، به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا باز هم شاگردان فکری در راه گلزنی ناکام باشند.

به هر حال این دیدار در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید ولی مهدی قایدی ناکام بزرگ این دیدار لقب گرفت. ناکامی که تنها از بدشانسی نشأت گرفت چرا که اگر امروز بخت با مهاجم بوشهری آبی ها یار بود، او می توانست حداقل یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کند و بهترین بازیکن میدان نیز لقب بگیرد اما امروز، فوتبال روی خوشش را به قایدی نشان نداد.

استقلال اکنون با 23 امتیاز از 13 بازی حداقل تا فردا، در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما