plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۸۱۵
ایران 1 - 3 روسیه

والیبال ایران بازی را به روسیه واگذار کرد

شکست در اولین بازی جام جهانی 2019
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود از جام جهانی 2019 به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب روسها شد. چهاردهمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی والیبال، از امروز سه‌شنبه ۹ مهر ماه به میزبانی کشور ژاپن آغاز شد.
والیبال ایران بازی را به روسیه واگذار کرد
به گزارش ایصال نیوز، جام جهانی 2019 والیبال از امروز سه شنبه به میزبانی کشور ژاپن و با حضور 12 تیم برتر جهان آغاز شد. ایران هم مثل چند دوره قبلی به عنوان یکی از نمایندگان آسیا در این رقابت ها حضور دارد و در اولین گام به مصاف روسیه رفت.
این مسابقات آخرین تورنمنت تیم ملی در سال 2019 به شمار می رود. ایگور کولاکوویچ که دست به ترکیب تیمش نزده، فقط سیدمحمد موسوی را به خاطر مرخصی که گرفته در اختیار ندارد و با 13 بازیکن تیمش را به این رقابت ها اعزام کرده است.
در اولین دیدار، ایران در شرایطی به مصاف روسیه رفت که این 2 تیم چندی قبل در مرحله اول انتخابی المپیک مقابل هم قرار گرفتند. آن مسابقه که به میزبانی روسیه برگزار می شد، با پیروزی این تیم و صعودشان به المپیک همراه بود.
بلندقامتان ایرانی امروز برای گرفتن انتقام و یک استارت پرقدرت به میدان رفتند.اما در نهایت باز هم حریف تیم قدرتمند روسیه نشدند و بازی را با نتیجه 3 بر یک واگذار کردند.
ست اول: ایران21- روسیه25
ست دوم ایران18 - روسیه 25
ست سوم ایران 26 - روسیه 24
ست چهارم ایران 22 - روسیه 25 
ایران با ترکیب سعید معروف، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) بازی امروز را آغاز کرد.
در سایر رقابتها آرژانتین بر آمریکا  پیروز شد و مصر توانست استرالیا را شکست دهد.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما