plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۳۶۴۹
بدشانسی در سن پترزبورگ

باخت تلخ والیبالیست های ایرانی در گام آخر مقابل روسیه

روسیه 3 - 0 ایران
تیم ملی والیبال ایران، علی رغم دو برد قبلی برابر کوبا و مکزیک دیشب با قبول شکست 3 بر صفر مقابل روسیه فعلا شانس صعود به المپیک را از دست داد، اما با شانس قهرمانی در آسیا بازهم فرصت کسب بلیط المپیک 2020 ژاپن را خواهد داشت.
باخت تلخ والیبالیست های ایرانی در گام آخر مقابل روسیه
به گزارش ایصال نیوز، شب گذشته میلیونها ایرانی دوستدار والیبال جلوی قاب شبکه 3 تلویزیون در حالی که منتطر تحقق یک معجزه با دستان والیبالیستهای ایرانی بودند، اما با آه و حسرت نظاره گر شکست تیم شایسته و با مهارت ایران شدند و علی رغم همه شایستگی ها تیم ملی والیبال مردان ایران بازهم در برابر سد پرقدرت روسیه به در بسته خورد و از راهیابی به المپیک باز ماند. حال والیبالیست های ایرانی باید برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو، فقط به قهرمانی در آسیا فکر کنند.
تیم ملی والیبال ایران که بعد از برد دشوار و نفس گیر برابر کوبا، با نفرات ذخیره و جوان‌تر در دومین بازی خود به میدان رفت و به راحتی آب خوردن مکزیک را از پیش رو برداشت، اما دیشب در مهمترین دیدار خود از ساعت 20/30 به دیدار روسیه میزبان رفت. روس ها که مانند ایران در ۲ بازی اخیر پیروز شده بودند با همه توان به میدان آمدند و ایران هم بخوبی می دانست در این بازی فقط تیم برنده است که بلیط المپیک توکیو را در دست خواهد گرفت.
ایران در تاریخ مسابقات رودررو با روسیه کمتر توانسته بود این تیم را شکست دهد. در ۱۵ بار رویارویی والیبال ایران و روسیه تا قبل از بازی دیشب، ملی پوشان ایرانی فقط ۴ بار توانستند بر حریف خود پیروز شوند که آخرین بار هم به حدود ۴۰ روز قبل در ارومیه برمی گردد. دیشب اما به خاطر اینکه فقط یک تیم به المپیک 2020 صعود می کرد، هر 2 تیم با تمام توان وارد زمین شدند و راهی جز پیروزی نداشتند. روسیه به خاطر میزبانی در سن پترزبورگ و حمایت هوادارانش هر سه ست بازی را برنده شد، تا بلیط حضور در المپیک 2020 توکیو را از دست ایران برباید و دوستداران ایرانی والیبال را در حسرت واگذارد.
ایران در ست اول 19 - 25 و در ست دوم و سوم 23 -25 بازی را به تیم والیبال روسیه واگذار کرد.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما