plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۶۰۱
در جریان سفر به استان خراسان جنوبی

سلطانی‌فر: پروژه های نیمه تمام را به سرانجام می رسانیم

جبران عقب ماندگی ها تا پایان سال 99
وزیر ورزش و جوانان حرکت عمومی اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مهم حاصل تلاش مدیریت اجرایی با دستگاه اجرایی است.
سلطانی‌فر: پروژه های نیمه تمام را به سرانجام می رسانیم
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر که در گفت و گو با خبرنگاران در استان خراسان جنوبی، هدف از سفر به این استان را بررسی وضعیت عمومی استان و بازدید از پروژه های گردشگری، صنعتی و کشاورزی عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حرکت عمومی اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مهم حاصل تلاش مدیریت  اجرایی با دستگاه اجرایی است.

سلطانی فر تصریح کرد: علی رغم تصور عمومی جامعه، استان علاوه بر امنیت از ظرفیت های بسیارخوب در حوزه های انرژی، ارتباطات، صنعت و گردشگری برخوردار است.

او با رو به توسعه خواندن استان خراسان جنوبی، در این ارتباط، پروژه هایی مثل راه آهن، صنعت و تکنولوژی را مورد توجه قرار داد که توسط دستگاه های اجرایی در حال انجام است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: فکر می کنم علاوه بر محدودیت های عمومی در کشور گمان می کنم با عزم و اراده استان و حمایت دستگاه های اجرایی بتوانیم در راستای تحقق اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی گام برداریم تا انشاءالله ظرف یکی دو سال آینده در پایان دولت دوازدهم پروژه‌ها را به بهره برداری برسانیم.

وی با تاکید بر بهره‌مندی از پتانسیل بخش خصوصی اظهار داشت: توسعه صنعت و گردشگری بسیار مهم است و ده ها واحد بوم گردی درحال بهره برداری و در حال اجراست و براین باوریم بخش گردشگری استان با توجه به پتانسیل های موجود در آینده می تواند برای این استان بسیار اثر گذار باشد.

دکتر سلطانی فر یادآور شد: در بخش صنعت کشاورزی حوزه گلخانه ها نیز کارهای خوبی در دست اقدام است که می توان از این پتانسیل‌ها استفاده کرد.

او همجواری مرزی این استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی خراسان جنوبی با کشورهای همسایه در بحث تجارت گام های خوبی برداشته ایم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد که در تلاش هستیم تا در جلسات مختلف مسائل و مشکلات را حل و فصل کنیم و از ظرفیت های خوب استان بهره برداری کنیم.

وی در خصوص برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای این استان، یادآور شد که برنامه های توسعه ای در دو بخش جوانان و ورزش از اولویتهای این وزارتخانه است و در این رابطه منابعی پیش بینی کرده ایم که تا پایان سال 99 بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما