plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۹۷۵

سخنگوی مقتدا صدر هرگونه انتقاد از فتوای آیت الله حائری را تکذیب کرد

دفتر حضرت آیت الله سید کاظم حائری از مراجع شیعه اعلام کرد که فتوای ایشان در جهت دفاع از مصالح عراق در برابر تجاوز دشمنان است و هرکسی که قصد تضعیف آنرا داشته باشد یا مصلحت مردم مظلوم عراق را نمی شناسد یا در رکاب دشمنان عراق حرکت می کند.
سخنگوی مقتدا صدر هرگونه انتقاد از فتوای آیت الله حائری را تکذیب کرد
به گزارش ایصال نیوز، «صلاح العبیدی» سخنگوی مقتدی صدر با انتشار ویدیویی صدور هر نوع بیانیه ای از سوی مقتدی صدر در خصوص فتوای آیت الله حائری را به شدت تکذیب کرد. العبیدی گفت: یکی از خبرنگاران با من تماس گرفت و از موضوع سید مقتدی صدر در این خصوص پرسید که به او پاسخ دادم این مسئله به سید مقتدی بازمی گردد و صدور یا عدم صدور این بیانیه در خصوص فتوای آیت الله حائری نیز به ایشان مربوط است.
گفتنی است آیت الله سید کاظم حائری (که در ایران اقامت دارد) هفته گذشته با صدور فتوایی وجود هر گونه نیروهای خارجی در عراق را با هر عنوانی حرام اعلام کرده است.
این فتوا پس از حملات مشکوک هوایی به پایگاه های حشد الشعبی عراق و وجود دلایلی مبنی بر دخالت آمریکا یا رژیم صهیونیستی در این حملات صادر شد.
گفتنی است در پی افزایش فشارهای سیاسی برای تضعیف وحدت و مقاومت مردم عراق و نیز انفجار در مقرهای الحشد الشعبی عراق توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت آمریکا، علما، گروهها و شخصیت های مختلف عراقی با انتشار بیانیه های جداگانه از سازمان بسیج مردمی که نقشی اساسی در شکست گروهک تروریستی تکفیری داعش داشت، اعلام حمایت کرده و از دولت عراق خواسته اند که با اقدامات ضد امنیت ملی که حشد الشعبی را هدف قرار داده است، مقابله کند.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما