plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۸۳۷۱
با حضور انبوه مردم شهیدپرور

پیکر شهید دریانوش در نجف آباد تشییع شد

بی تابی فرزندان شهید حین خاکسپاری پدرشان
پیکر مطهر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش با حضور انبوه مردم شهیدپرور نجف آباد و مردم سایر شهرستان های استان، در نجف آباد حماسه ساز؛ دیار شهید حاج احمد کاظمی تشییع و در جنت الشهدای این شهر به خاک سپرده شد. فرزندان شهید دریانوش در حین خاکسپاری پدرشان بی تابی می‌کردند و فرماندهان ارتش سعی در آرام کردن آنها داشتند.
پیکر شهید دریانوش در نجف آباد تشییع شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش امروز پس از تشییع در پایگاه شهید بابایی و بر روی دستان همرزمانش به نجف آباد منتقل و پس از تشییع در میان خیل عظیم جمعیت و مردم شهید پرور نجف آباد و از میدان امام تا جنت الشهدای نجف آباد در کنار دیگر شهیدان این شهر و دیار حاج احمد کاظمی در آغوش خاک آرام گرفت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم، با در دست داشتن تصاویر شهید حجة الاسلام رئیسی رئیس‌ جمهور، شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله آل‌ هاشم امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش و سردار شهید موسوی با شهدای خدمت وداع کردند. 

آری؛ زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر از قشرهای مختلف و شهرها و نقاط مختلف استان اصفهان، خود را به شهر نجف‌آباد رساندند تا در مراسم وداع با این شهید بزرگوار شرکت‌ کنند و حماسه‌ای دیگر رقم بزنند. 

پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش به خاک سپرده شد

گفتنی است سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش کمک خلبان پرواز رئیس‌جمهور متولد ۲۲ مهر ۵۹ در سال ۱۳۷۸ وارد خدمت نیروی هوایی ارتش شد. ۲ فرزند پسر از این شهید به یادگار مانده و در کارنامه خدمت خود دارای یکهزار و ۴۵۰ ساعت پرواز است.

پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش به خاک سپرده شد

فرزندان شهید دریانوش در حین خاکسپاری پدرشان بی تابی می‌کردند و فرماندهان ارتش سعی در آرام کردن آنها داشتند.

پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش به خاک سپرده شد

همزمان و همکاران شهید دریانوش نیز در این مراسم به احترام این شهید بزرگوار به عزاداری پرداختند. 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما