plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۷۷۶۴
رئیس بنیاد شهید خبر داد

کمک معیشت ایثارگران معسر برقرار می‌شود

هر سال بر تعداد جانبازان افزوده می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در مرحله اول به ۱۷ هزار ایثارگر معسر (فاقد هرگونه شغل و درآمد) کمک معیشت پرداخت شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال کمک معیشت تعداد زیادی از ایثارگران معسر برقرار می‌شود.
کمک معیشت ایثارگران معسر برقرار می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ۳۱ هزار ایثارگر متقاضی دریافت کمک معیشت هستند، توضیح داد: کمک معیشت به ایثارگران معسر (فاقد هرگونه شغل و درآمد) که جزو دهک های پایین جامعه قرار دارند، تعلق می گیرد.

وی افزود: برای اینکه بدانیم ایثارگران دارای شغل و درآمد هستند یا خیر از چند نهاد نظیر اداره کار استعلام می گیریم و اگر این افراد، معسر و جزو سه دهک پایین باشند در فهرست کمک معیشت قرار می گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این پرسش که چه تعداد ایثارگر معسر در نوبت کمک معیشت قرار دارند، گفت: تعداد دقیق این افراد را ندارم اما تعداد آنها زیاد نیست.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: با توجه به اینکه هر سال بر تعداد جانبازان افزوده می شود، به تعداد افرادی که باید در فهرست کمک معیشت قرار بگیرند، نیز اضافه می‌شود. ایرنا 

انتهای پیام/*
۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما