plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۳۷۵۸۴
روزنامه «الاخبار» مدعی شد

واشنگتن استقرار نیروهای مصری به جای اسرائیلی‌ها در غزه را پیشنهاد داده است

حماس برای مقابله با هر عملیاتی در رفح آماده است
روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که حماس تصمیم به بازنگری در رویکرد خود در 14 مارس گرفته و به طرف‌های واسطه در مذاکرات اعلام کرده است که از شرایط چهارگانه خود صرف نظر نخواهد کرد.
واشنگتن استقرار نیروهای مصری به جای اسرائیلی‌ها در غزه را پیشنهاد داده است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، گزارش کانال 12 تلویزیون رژيم صهیونیستی در این خصوص حکایت از آن دارد که رهبران حماس در 36 ساعت گذشته پس از نشست‌های فشرده به این نتیجه رسیده‌اند که ساختار رویکرد 14 مارس خود را بازنگری کنند بدون این که تغییری در چهار شرط اصلی آن یعنی توقف دائمی جنگ، خروج کامل نیروهای اشغالگر صهیونیست از نوار غزه، بازگشت آوارگان به محل سکونت خود، آزادی تردد مردم و امدادرسانی مستمر و مبادله تدریجی اسرا به وجود بیاید.

روزنامه الاخبار به نقل از یک منبع شرکت‌کننده در مذارکرات آتش‌بس بین حماس و ر‌ژیم اسرائیل اعلام کرذ که افکار و ایده‌هایی که طرف آمریکایی می‌گوید ایده‌های خوبی هستند؛ مشخص شد که این افکار و ایده‌ها هیچ‌یک از خواسته‌های طرف فلسطینی را برآورده نمی‌کنند.

این منبع افزود: طرف آمریکایی پیشنهاد کرده است که نیروهای اسرائیلی از خیابان های الرشید و صلاح الدین عقب نشینی کنند و مراکز ایست بازرسی برای تردد بین شمال و جنوب غزه باقی بماند. آمریکا پیشنهاد داد که نیروهای مصری با استقرار در منطقه، به جای اسرائیلی‌ها عهده دار امر بازرسی تردد‌کنندگان بین مناطق شمالی و جنوبی شوند.

این روزنامه نوشت: حماس به طرف‌های میانجی اعلام کرده است از تهدیدهای رژیم اسرائیل به ازسرگیری جنگ و حمله به رفح نمی‌ترسد و برای مقابله با هر عملیات در رفح برنامه‌ریزی کرده است. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما