plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۷۵۳۱
در جلسه علنی صبح امروز مجلس

حاجی دلیگانی: ترمز قیمت‌ها بریده؛ چرا بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات مجلس این اتفاقات افتاده است؟

بانک مرکزی بگوید دلیل افزایش قیمت ارز چیست
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه، امروز با اشاره به افزایش قیمت دلار در بازار آزاد گفت: افزایش قیمت ارز و سکه و طلا در کشور زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده وضعیت به گونه‌ای شده که ترمز قیمت‌ها بریده است. سوال مردم این است که چرا بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم این اتفاقات افتاده است. انتظار می‌رود حداقل مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار کند.
حاجی دلیگانی: ترمز قیمت‌ها بریده؛ چرا بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات مجلس این اتفاقات افتاده است؟
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، در جلسه علنی صبح امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در خصوص افزایش ارز و سکه و طلا گفت: افزایش قیمت ارز و سکه و طلا در کشور زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده وضعیت به گونه‌ای شده که ترمز قیمت‌ها بریده است. سوال مردم این است که چرا بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم این اتفاقات افتاده است. انتظار می‌رود حداقل مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار کند. اگر بانک مرکزی ارز ندارد چرا ارزپاشی می‌کند؟ اگر هم ارز دارد دلیل افزایش قیمت ارز چیست؟

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به حاجی دلیگانی، گفت: نمایندگان دیگری هم این موضوع را مطرح کرده‌اند، حتما این جلسه را با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما