plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۱۶۸۲۰
حاجی دلیگانی در تشریح دستور کار کمیسیون قضایی مجلس خبر داد

کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان پس از اتمام مسئولیت از کشور تصویب شد

ممنوع الخروجی مسئولان تا سه سال پس از اتمام مسئولیت
عضو کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام سه سال پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: جزئیات طرح برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شد.
کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان پس از اتمام مسئولیت از کشور تصویب شد
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملّت، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌ و گویی در تشریح دستور کار امروز ( یکشنبه، 9 خردادماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در نشست امروز خبر داد و گفت: 20 ماده دیگر از این طرح با حضور مسئولان مربوطه اصلاح و تصویب شدند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و افزود: کارشناسان حاضر در نشست ایراداتی را به جزئیات طرح گرفتند بنابراین کلیات طرح پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته تصویب و جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح مسئولان تا سه سال پس از اتمام مسئولیت حق مسافرت به خارج از کشور را ندارند و در صورت ضرورت، خروج  آنها باید با هماهنگی دستگاه های مربوطه باشد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما