plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۷۵۱۸

سرتیم عملیات تروریستی داعش در کرج بازداشت شد

سخنگوی پلیس گفت: سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز، محمد ذاکر مشهور به "رامش" عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش را در ماهدشت کرج به دام انداخت.
سرتیم عملیات تروریستی داعش در کرج بازداشت شد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری محمد ذاکر مشهور به "رامش" عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج بدست نیروهای سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و دو نفر دیگر از واحد‌های تروریستی این گروهک شدند.

این مقامِ ارشدِ انتظامی افزود: این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر که خبر‌های تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما