plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۷۵۱۳

واکنش محمد اسلامی به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه تأسیسات هسته‌ای ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران گفت: اسرائیل یک رژیم وحشی است که تابع هیچ ضوابط و مقرراتی نیست و کارش تهدید کردن است.
عکس از محمود عارفی
عکس از محمود عارفی
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمد اسلامی با اشاره به اینکه امام فرمودند که فلسطین اولویت جهان اسلام است، گفت: اسرائیل یک رژیم وحشی است که تابع هیچ ضوابط و مقرراتی نیست؛ و کارش تهدید کردن است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در مسیر راهپیمایی روز قدس در خصوص راه حفظ آرمان فلسطین در داخل کشور گفت: آرمان فلسطین به معنای «حق» است. امام فرمودند که فلسطین اولویت جهان اسلام است، تا انتها هم فلسطین است. قرآن و اسلام با ظلم و کفر مبارزه می‌کند. کسی که نخبه هست و تحلیل می‌کند، باید بتواند خیلی زود جبهه حق را از باطل تشخیص بدهد.

اسلامی افزود: نشانه‌هایی که امام و مقام معظم رهبری برای مردم ایران گذاشته‌اند و مردم عزیز ما با هوشمندی و درایت آن را دنبال می‌کنند، شاخص حق و باطل است و مردم برای دفاع از جبهه حق، همیشه در صحنه بوده‌اند و خواهند بود. پس شرایط داخلی هیچ موقع روی آنها تأثیر نمی‌گذارد؛ چون ایمان‌شان را با چیزی جایگزین نمی‌کنند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تهدیدات اتمی اخیر صفحات منتسب به رژیم صهیونیستی در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اسرائیل یک رژیم وحشی است که تابع هیچ ضوابط و مقرراتی نیست و کارش تهدید کردن است. جماران

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما