plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۳۷۵۰۶
از ترس انتقام ایران

صهیونیست‌ها مراکز دیپلماتیک‌شان را در سراسر جهان تعطیل کردند

تعطیلی ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری
به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دیپلمات‌هایی که در مراکز دیپلماتیک این رژیم جنایتکار خدمت می‌کنند، ابراز نگرانی کرده‌اند که ممکن است سفارتخانه‌هایشان هدف اقدام انتقام جویانه ایران قرار گیرد.
صهیونیست‌ها مراکز دیپلماتیک‌شان را در سراسر جهان تعطیل کردند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، روزنامه اورشلیم‌پست روز جمعه به نقل از یک منبع اسرائیلی از تعطیلی ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری اسرائیل به دلیل ترس از انتقام ایران و گروه‌های منطقه‌ای همسو با تهران خبر داد.

به گفته این منبع، «شمار قابل توجهی» از سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان بسته هستند و تصمیم برای اینکه کدام مراکز تعطیل باشند «از کشور به کشور و بر اساس میزان مواجهه با خطر متفاوت است.»

این منابع روز پنجشنبه به روزنامه اورشلیم‌پست تایید کردند که در پی افزایش احتمال انتقام ایران، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

گفته می‌شود که برخلاف گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی، این مراکز دیپلماتیک تخلیه نشده‌اند و صرفا بازگشایی نشده‌اند.

بسته‌شدن برخی مراکز دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در خارج از اراضی اشغالی فلسطین در چند ماه گذشته به یک اتفاق دوره‌ای تبدیل شده است؛ بطوری‌که پس از آغاز حملات هفتم اکتبر، تعدادی از سفارتخانه‌های اسرائیل از جمله در کشورهایی همچون اردن تعطیل شدند.

علاوه بر این، از برخی سفیران صهیونیستی خواسته شده که برای حفظ امنیت خود از شرکت در مراسم‌های عمومی اجتناب کنند.

تعطیلی مراکز دیپلماتیک صهیونیست‌ها با روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان همزمان شده است.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما