plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۵۶۸۸

هشدار روسیه درمورد تبعات حملات موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه

روسیه هشدار داد که حملات «اسرائیل» به سوریه و درگیری با مقاومت در مرزهای لبنان، دمشق را به تنش منطقه ای گسترده ای خواهد کشاند.
هشدار روسیه درمورد تبعات حملات موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دیمیتری پولیانسکی، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخنانی گفت: تعداد قربانیانِ تنش در منطقه درگیری میان فلسطین و «اسرائیل»، بی سابقه است و باعث می شود کشور دوستمان سوریه در پی عملیات های خونین «اسرائيل» در باریکه غزه و حملات پی در پی آن در کرانه باختری، دچار تنش های بیشتری شود.

وی افزود: یورش های روز افزون نیروی هوایی «اسرائیل» علیه اهدافی در سوریه و نیز افزایش حملات متقابل در منطقه «خط آبی میان لبنان و اسرائیل»، خطر کشیده شدن سوریه به درگیری منطقه ای را به همراه دارد و ما به هیچ وجه نمی توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی رخ دهد.

دیمیتری پولیانسکی تصریح کرد: رنج سوریه ای ها و همچنین ساکنان غزه هیچ اهمیتی برای همتایان غربی ما ندارد. تنها چیزی که آنها بدان اهتمام می ورزند، بازی های ژئوپلیتیک و حمایت از مزدوران خود در منطقه است، بدون توجه به اینکه چه جنایت های فجیعی مرتکب می شوند.

تلویزیون رسمی سوریه پیش از این اظهارات اعلام کرده بود که پدافند هوایی این کشور با موشک های متجاوز از سمت اسرائیل که به سوی دمشق شلیک شده بود، مقابله و برخی از آنها را ساقط کرده است.العالم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما