plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۷۴۷۰

مفتی یمن: روز قدس عرصه جنگ شناختی مسلمانان با رژیم صهیونیستی است

مفتی کشور یمن و رئیس انجمن علمای یمن گفت: اهمیت روز جهانی قدس با توجه به حوادث مهمی است که امت مسلمان به ویژه در غزه و فلسطین با آن مواجهند.
مفتی یمن: روز قدس عرصه جنگ شناختی مسلمانان با رژیم صهیونیستی است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، علامه شمس الدین شرف الدین، مفتی کشور یمن و رئیس انجمن علمای یمن، در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دشمنان از زمان اشغال فلسطین، به شدت به دنبال تضعیف این قضیه و کشتن آن در وجدان جهانی و بشری به ویژه در کشورهای عربی و اسلامی بوده‌اند.

مفتی یمن افزود: دشمنان توانستند تا حدی توجه امت مسلمان را از موضوع فلسطین به مسائل جانبی منحرف کنند. صهیونیسم بین الملل و دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس با هدف منحرف کردن افکار عمومی و توجه امت مسلمان از موضوع اصلی و محوری که همان مسئله فلسطین است، آتش نزاع، مصیبت و جنگ را در منطقه دامن زده اند.

علامه شمس الدین شرف الدین تصریح کرد: دشمنان توانستند برخی از کشورهای عربی را متقاعد کنند که موضوع فلسطین ربطی به آنها ندارد و هر کشوری باید به فکر خودش باشد. آنان توانستند 75 سال بین کشورهای عربی و اسلامی تفرقه ایجاد کنند.
مفتی یمن تاکید کرد: روز جهانی قدس روز احیای موضوع فلسطین به عنوان مهمترین مسئله محوری و بازگرداندن توجه امت مسلمان به آن و احیای این مسئله در دل مردم است.

وی افزود: روز قدس در چارچوب جنگ نرم و شناختی پیش از جنگ نظامی است، زیرا امروزه نسلی جدید از جوانان میان امت مسلمان به ظهور رسیده است که برای موضوع فلسطین اهمیت زیادی قائل است و این خطری واقعی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

شیخ شرف الدین روز جهانی قدس را فریادی توصیف کرد که وجدان جهانی را بیدار می کند تا همگان بدانند که در سرزمین فلسطین مردمان بی دفاعی هستند که هر روز به دست صهیونیست ها کشته می شوند، مردمانی که سرزمینشان اشغال شده است و در همین حال آمریکا و انگلیس پوشش سیاسی و دیپلماتیک و حمایت لجستیک برای رژیم غاصب و اشغالگر ایجاد می کنند تا در نتیجه جهان بداند که وظیفه آن اجرای عدالت در حق مظلومان است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما