plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴
کد مطلب : ۳۷۳۱۳
معاون عمرانی استاندار اصفهان خبر داد

افزایش ۲ درصدی حضور گردشگران نوروزی در استان اصفهان

پیش‌بینی افزون بر ۲۰۰ برنامه فرهنگی نیز در سراسر استان
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: بر اساس گزارش‌ها تا امروز شاهد رشد ۲ درصدی حضور گردشگران در استان هستیم که با توجه به شرایط جوی استان در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ این آمار قابل توجه است. ۱۴ کمیته در ستاد سفر استان اصفهان پیش از نوروز ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز کردند تا میزبانی شایسته ای از مسافران نوروزی در استان فراهم شود.
افزایش ۲ درصدی حضور گردشگران نوروزی در استان اصفهان
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، مهران زینلیان شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از برخی مجموعه های گردشگری و خدمات رسان نوروزی اصفهان افزود: پیش بینی می شود پذیرش گردشگران نوروزی در اصفهان امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه در موج دوم سفرهای نوروزی پیش بینی می شود به این آمار افزوده شود، افزود: در مجموعه‌های اقامتی استان آمادگی پذیرش ۲۸۰ هزار مسافر در شب را داریم و اکنون ظرفیت برخی از هتل‌های اصفهان نیز تکمیل شده است.

زینلیان افزود: ۱۴ کمیته در ستاد سفر استان اصفهان پیش از نوروز ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز کردند تا میزبانی شایسته ای از مسافران نوروزی در استان فراهم شود.

وی ادامه داد: افزون بر ۲۰۰ برنامه فرهنگی نیز در سراسر استان برای ایام نوروز و ماه رمضان پیش‌بینی شده است.

زینلیان خاطرنشان کرد: همدلی و هم افزایی شهرداری‌های استان، نهادهای امدادی و خدمت رسان و اداره کل میراث و گردشگری با هدف میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی مشهود و ارزشمند است.

معاون استاندار اصفهان افزود: با برخی از مسافرانی که در مجموعه باغ فدک پذیرش و میزبانی شدند گفت‌وگو داشتم که از خدمات نوروزی رضایت داشتند و این موضوع موجب خرسندی است.

زینلیان همچنین از رصد و کنترل نرخ کالاها از سوی کمیته اصناف در ایام نوروز خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مدیرکل میراث فرهنگی استان، یکشنبه پنجم فروردین، از برخی مراکز تأسیسات گردشگری و خدمات‌رسانی سفر استان از جمله مجموعه باغ فدک، ترمینال کاوه، ستاد اسکان فرهنگیان و برخی هتل‌های اصفهان بازدید کرد.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام‌های میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع در کنار هشت کاروانسرا به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران بویژه در عید نوروز است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما