plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۵۶۴۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان خبر داد

هفت میلیون و ۷۱۲ هزار تردد نوروزی در جاده‌های استان اصفهان ثبت شد

مردم از سفرهای نوروزی و غیرضروری خودداری کنند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با اشاره به افزایش تردد ۶۷ درصدی گفت: هفت میلیون و ۷۱۲ هزار و ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال در جاده‌های این استان تردد کردند.
هفت میلیون و ۷۱۲ هزار تردد نوروزی در جاده‌های استان اصفهان ثبت شد
به گزارش ایصال نیوز، مهدی خضری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر این اساس تردد در جاده‌های شریانی مجهز به تردد شمار برخط در استان اصفهان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (با احتساب سال کبیسه) ۶۷ درصد افزایش یافته‌ است.

وی ادامه داد: ۵۰۶ هزار و ۶۹۴ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان اصفهان وارد و ۵۶۸ هزار و ۴۱۵ دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های این استان خارج شده‌ و بقیه آن مربوط به تردد داخل استانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۵۱ و ۷۲ درصد افزایش یافته ‌است.

وی اضافه کرد: در دومین روز از فروردین امسال ۷۴۸ هزار و ۶۵۱ مورد تردد خودرو در جاده‌های این استان به ثبت رسیده است.

خضری با بیان اینکه این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۲ درصد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد : در این روز ۴۸ هزار و ۵۹۴ خودرو وارد استان شده و ۵۴ هزار و ۸۳۶ خودرو خارج شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توقف اتوبوس‌ها در اماکن اقامتی استاندارد و بهداشتی برای استراحت و انجام فرائض دینی مسافران، گفت: نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان نیز در این ایام تشدید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای نوروزی و غیرضروری خودداری کنند و شهروندانی که به هر دلیل قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند می‌توانند با تماس با تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی تاکید کرد: نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در تمام بخش ها اعم از راهداری و حمل و نقل، هم اکنون آماده باش کامل هستند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به‌عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما