plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۷۰۵
در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی آذربایجان غربی

فرمانده سپاه: با ایستادگی، عزت را حفظ، فقر را ریشه کن و قدرت دفاعی را ارتقا می‌بخشیم

آرزوهای دشمنان را دفن ‌می‌کنیم
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هر کجا دشمن باشد ، قبل از آنها حضور داریم، گفت: ما لباس خدمت را بر تن کرده‌ایم تا ملت در امنیت و شادی بوده و آرزوهای دشمنان را دفن ‌کنیم.
فرمانده سپاه: با ایستادگی، عزت را حفظ، فقر را ریشه کن و قدرت دفاعی را ارتقا می‌بخشیم
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی اهدایی مقام معظم رهبری به مردم آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله (ع) ارومیه اظهار کرد: امروز در فاصله دو عید بزرگ اسلامی توفیق و افتخار حضور در محضر جمعی از علما، فرماندهان و رزمندگان دلاور آذربایجان‌غربی و نیز جمعی از عروس و دامادها را دارم که پیوند مبارک این جوان‌ها را تبریک گفته و آرزوی زندگی شیرین، شاداب و همراه با مهر و عطوفت را برای آنها دارم.

وی افزود: مردم آذربایجان‌غربی مانند طبیعتش سربلند و سرافراز بوده و مانند قله‌های سر به فلک کشیده، مرزبان و محافظ شکوه ملت ایران هستند و سیمای مردان این خطه به اندازه بلندی‌های حاج‌عمران است و از سوی دیگر مانند دشت‌های سبز آن بانشاط و مهربان هستند، اینجا سرزمین‌های حماسه‌هایی است که از تاریخ افتخارات ایران جدا نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار انسان فداکار و مدافع عزت، کرامت و منزلت مردم ایران جان خود را در قله‌های رفیع و دشت‌های هموار این سرزمین فدا کرده‌اند که یاد و خاطره‌هاشان را گرامی می‌داریم، گفت:  توفیقی شد تا از بخشی از شاهکارهای نیروی زمینی سپاه در غرب کشور و در ارومیه بازدید کنیم ؛حقایق آنجا چشم‌نواز، پرشکوه، صلابت‌آفرین هستند که چگونه فرزندان این سرزمین کوه‌ها را شکافته و راه‌ها را از داخل کوه‌ها ساخته و قله‌ها را تسخیر و دوربین‌ها را بر روی قله‌ای بلند برافراشته و از آنجا سرزمین‌های اطراف را رصد می‌کنند تا استقلال و امنیت این سرزمین  محفوظ و بلند باقی بماند .

سردار سلامی اظهار کرد: اینجا نقطه ای است که همواره دشمن تلاش کرده است تا از آن دروازه ورودی به سرنوشت این ملت دست یابد، اما اینجا سرزمین دفع فتنه‌ها و تشییع جنازه سیاست دشمنان بزرگ، سرزمین به گورستان سپردن صدای دیوانگانی است که به تخریب امنیت ملی این کشور فکر کرده‌اند و اینجا محل شکست نقشه‌های ۴۰ ساله دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه مادامی که بر اساس عشق، اسلام و ایران متحد هستیم هیچ دشمنی در جهان قادر نیست کوچکترین خدشه‌ای به پیکره این امت واحده وارد کند، گفت: مشاهده کردیم که مردمان این سرزمین دلاور پرور در صیانت از امنیت و آرامش هموطنان خود اسلحه به دست گرفته و جوانمردانه با وقار و صلابت از هویت این ملت بزرگ دفاع می‌کردند ؛ اسلام و ایران هویت همه ما را تشکیل داده و از عکس‌های رنگارنگ یک اندیشه و ایمان واحد ساخته است .

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد : ما ملت بزرگی هستیم و تاریخ این حقیقت را به زیبایی اثبات کرده است؛ ما در میدان‌های اصلی بزرگ شده و شکوه ما به نبرد با دشمنان و متوقف نشدن در برابر دشمنان است. ما مسیر سخت چهل ساله را طی کرده تا به این عزت و صلابت رسیده‌ایم که جهان این شکوه را ستایش کرده و  می‌بیند که این ملت تسلیم نمی‌شود.

وی افزود :  دشمنان ما  تصمیم گرفته بودند ایران را تجزیه کرده و مردم این سرزمین را تسلیم اراده شوم خود کنند، اما در برابر آنها یک حقیقت زنده به نام امام بزرگوار ما وجود داشت و ملت ایران در پرتو هدایت رهبران بزرگ‌ خود حقیقت زنده ایستادگی پایان‌ناپذیر و شکست‌ناپذیری برابر زورگویان و بدخواهان راشکل داده اند.

سردار سلامی با بیان اینکه هر تهدیدی که دشمن ساخته است یک فرصت برای ایران بوده تا خود را به قله‌های عزت و شکوه برساند ، گفت: هر قدر دشمنان ما تصمیم گرفته‌اند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند مردم ایران از این فشارها فرصتی برای قدرتمند شدن ساخته اند .

وی افزود: دشمن ما را در تهاجم و فشار اقتصادی قرار داد و گمان می کرد ایران تسلیم جنگ اقتصادی می‌شود، اما ایران و رهبر بزرگوارش از این تهدید فرصتی برای رونق تولید و جدا شدن از اقتصاد نفتی ساختند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بدون عبور از مرز تحریم‌ها نمی‌توان به اقتصاد شکوفا رسید ، تصریح کرد:  بزرگترین خطر برای یک نظام سیاسی فقدان تدبیر و حکمت در رهبران آن  است ، دشمنان ما  تدبیر و حکمت ندارند و هر آنچه در مورد ملت و رهبری ایران می‌اندیشند اشتباه است.

وی اظهار کرد: آنها با توطئه تکفیری‌ها می‌خواستند مانع نفوذ گفتمانی انقلاب اسلامی ایران شوند،  اما همگان مشاهده کردند این سیاست نه تنها مانع نشد بلکه یک جبهه واحد در برابر رژیم صهیونیستی شکل گرفت و حزب‌الله لبنان با تجربه مقابله با جنگ‌های نیابتی به حدی از قدرت رسیده است که در یک جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی، به تنهایی این رژیم را از نقشه محو کند.

سردار سلامی در ادامه تصریح کرد: یک نیروی مردمی در عراق شکل گرفته، نیروی مردمی در یمن سیستم نظامی قدرتمند آمریکا را شکست داد و این نشان‌دهنده سیاست اشتباه دشمنان در برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

وی افزود: دشمنان تحریم را یک تهدید فلج کننده اقتصادی برای ما در نظر گرفتند اما ما آموختیم خودمان تولید کرده و بدون تکیه بر بیگانگان روی پای خود ایستاده و شادی‌هایمان را با هم شریک شویم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به باور و اعتقاد به ظرفیت بی بدیل جوانان پرشور و کارآمد کشورمان گفت:  نتیجه تحریم این بود که مهندسان جوان کشور با استفاده از نور ایمان در حال اختراع پیچیده‌ترین سیستم‌های فنی هستند و در اغلب زمینه ها خودکفایی به وجود آمده و امروز ما به هیچ نیرویی وابسته نیستیم .

وی با تاکید بر اینکه نجات ملت ها در فاصله گرفتن از دشمن فاصله است،  تصریح کرد: مذاکره، منطقی فراموش و نابود شده در ذهنیت مردم ایران است  و همه می‌دانند دشمن شرایط عبور از سختی‌ها را فراهم نمی‌کند و هر آنچه دشمن می‌گوید نسخه شکست ما است؛مذاکره یک فریب بوده و حتی راه حل نیست و دشمنان در مذاکره فشار را سنگین و خواسته ها را زیاد کرده و از ما تسلیم و نه عزت می‌خواهند.

سردار سلامی اظهار کرد: دشمن فریبکار است و بازیابی شکوه خود را در دست کشیدن مردم از ایستادگی می یابد و ملت ایران هم این نکته را دانسته و به آن پاسخ نمی‌دهند . ما با ایستادگی عزت را حفظ، فقر را ریشه کن و قدرت نظامی و دفاعی را ارتقا می‌دهیم.

وی افزود: در کنار ایستادگی، ما به نشاط، امنیت و محرومیت‌زدایی می‌اندیشیم و جمهوری اسلامی ایران امنیت در لوله‌های تفنگ نمی‌بیند بلکه امنیت را با پیشرفت، توسعه و محرومیت‌زدایی گره زده‌ ایم که تجلی ظهور ایمان در کلام و گفتار مردم است.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: هر کجا دشمن باشد ما قبل از آنها حضور داریم ، ما لباس خدمت را بر تن کرده‌ایم تا ملت در امنیت و شادی بوده و آرزوهای دشمنان را دفن ‌کنیم. ما به خدا و نصرت‌های او اعتماد داریم و به واسطه همین نصرت‌ها تا به امروز موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما