plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۰۱۲۲
سخنگوی سپاه خبر داد

ورود ظرفیت‌های جدید امدادی و خدماتی سپاه به خوی

ادامه خدمات درمانی به زلزله زدگان در قالب جدید
سخنگوی سپاه پاسداران با تاکید بر تداوم عملیات امداد و خدمات‌رسانی سپاه به زلزله‌زدگان خوی گفت: با ورود ظرفیت‌های جدید سپاه به میدان امداد و خدمات رسانی زلزله زدگان خوی، پاسخ به برخی نیازهای مردم آسیب دیده از زلزله سرعت بیشتری یافته است.
ورود ظرفیت‌های جدید امدادی و خدماتی سپاه به خوی
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگویی پیرامون چگونگی ادامه اقدامات سپاه و بسیج در امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی، گفت: بیمارستان صحرایی و سیار تخصصی مرکز بهداری شمال غرب نیروی زمینی سپاه که با امکانات و تجهیزات پیشرفته شامل بخش های بیمارستانی، اتاق عمل، رادیولوژی ،آزمایشگاه، داروخانه، اورژانس و بستری در منطقه زلزله زده مستقر و بطور شبانه روزی به ارائه خدمات درمانی به مردم می پرداخت ، با توجه به شرایط جدید و نیاز کمپ ها و اردوگاه ها به پست های امدادی تغییر وضعیت داد.

وی افزود: هم اکنون تیم های تخصصی درمانی در محوطه کمپ ها و اردوگاه ها مستقر و مشغول ارائه خدمات هستند.

سردار شریف در ادامه با اشاره به ورود برخی ظرفیت‌های جدید امدادی و خدماتی سپاه به منطقه زلزله زده خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهداری نیروی زمینی سپاه در ۴۵ کمپ که بیش از ۱۰۵ هزار  نفر در آن مستقر هستند، مشغول ارائه خدمات است.

سخنگوی سپاه همچنین در پایان گفت : علاوه بر این ، تامین مواد اولیه مورد نیاز سایر موکب ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موکب حسینیه اعظم ثارالله ارومیه بصورت مستمر در حال انجام است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما