کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی سپاه خبر داد

ورود ظرفیت‌های جدید امدادی و خدماتی سپاه به خوی

ادامه خدمات درمانی به زلزله زدگان در قالب جدید

21 بهمن 1401 ساعت 12:22

سخنگوی سپاه پاسداران با تاکید بر تداوم عملیات امداد و خدمات‌رسانی سپاه به زلزله‌زدگان خوی گفت: با ورود ظرفیت‌های جدید سپاه به میدان امداد و خدمات رسانی زلزله زدگان خوی، پاسخ به برخی نیازهای مردم آسیب دیده از زلزله سرعت بیشتری یافته است.


به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگویی پیرامون چگونگی ادامه اقدامات سپاه و بسیج در امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی، گفت: بیمارستان صحرایی و سیار تخصصی مرکز بهداری شمال غرب نیروی زمینی سپاه که با امکانات و تجهیزات پیشرفته شامل بخش های بیمارستانی، اتاق عمل، رادیولوژی ،آزمایشگاه، داروخانه، اورژانس و بستری در منطقه زلزله زده مستقر و بطور شبانه روزی به ارائه خدمات درمانی به مردم می پرداخت ، با توجه به شرایط جدید و نیاز کمپ ها و اردوگاه ها به پست های امدادی تغییر وضعیت داد.

وی افزود: هم اکنون تیم های تخصصی درمانی در محوطه کمپ ها و اردوگاه ها مستقر و مشغول ارائه خدمات هستند.

سردار شریف در ادامه با اشاره به ورود برخی ظرفیت‌های جدید امدادی و خدماتی سپاه به منطقه زلزله زده خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهداری نیروی زمینی سپاه در ۴۵ کمپ که بیش از ۱۰۵ هزار  نفر در آن مستقر هستند، مشغول ارائه خدمات است.

سخنگوی سپاه همچنین در پایان گفت : علاوه بر این ، تامین مواد اولیه مورد نیاز سایر موکب ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موکب حسینیه اعظم ثارالله ارومیه بصورت مستمر در حال انجام است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 30122

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/30122/ورود-ظرفیت-های-جدید-امدادی-خدماتی-سپاه-خوی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir