plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۷۰۴۷

افزایش حضور زائران از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در مشهد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط دبیرخانه این ستاد ورود زائران در روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در مشهد مقدس افزایش محسوسی دارد.
افزایش حضور زائران از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در مشهد
به گزارش سرویس گردشگری ایصال نیوز، سید جواد موسوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی انجام شده در حالی‌که ضریب اشغال واحدهای اقامتی از  ابتدای هفته‌ گذشته بین ٣۵ تا ۴٠ درصد گزارش شده، این رقم در پایان هفته به حدود ۶٠ درصد افزایش یافته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: به نظر می‌رسد نزدیکی به ایام ماه رمضان و تمایل به زیارت امام رضا (ع) قبل از شروع این ماه عامل این افزایش باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به آمادگی کامل هتل‌ها و واحدهای اقامتی رسمی استان نگرانی درخصوص ورود و اسکان زائران در روزهای پیش رو وجود ندارد.

همچنین سید مسعود منتجبی مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در خصوص اسکان، درحال حاضر نگرانی برای ورود زائران به مشهد مقدس وجود ندارد و در صورت ضرورت واحدهای اقامتی موقت نیز وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد./اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما