plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۳۷۰۱۱

مقام صهیونیست: خسارات ما از جنگ غزه 6 برابر خسارات جنگ 2006 است

یک مقام صهیونیستی گفت که خسارات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه 6 برابر خسارات وارده به این رژیم در جنگ 2006 لبنان است. رژیم صهیونیستی علی رغم سانسور شدید برای کتمان تلفات و خسارات خود، تاکنون به کشته شدن 600 افسر و نظامی خود در 152 روز گذشته اذعان کرده است.
مقام صهیونیست: خسارات ما از جنگ غزه 6 برابر خسارات جنگ 2006 است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «شای اهارونوویچ» مدیر اداره مالیات های رژیم اسرائیل تاکید کرد که نزدیک به پانصد هزار اسرائیلی برای گرفتن غرامت زیان‌هایی که به دلیل جنگ تاکنون متحمل شده اند شکایت ارائه کردند.

آهارانوویچ آماری از خسارات وارده به رژیم در جنگ 2006 ارائه نداد اما گزارشهای سال 2007 رژیم حاکیست که خسارات مستقیم آن جنگ دو میلیارد و هشتصد میلیون دلار بوده است.

از سوی دیگر داده‌های اداره آمار رژیم اسرائیل نشان می دهد که میزان ورود گردشگران در سه ماه اخیر سال ۲۰۲۳ از زمان آغاز عملیات طوفان الأقصی بیشترین کاهش را ثبت کرده است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی علی رغم سانسور شدید برای کتمان تلفات و خسارات خود، تاکنون به کشته شدن بیش از 600 افسر و نظامی خود از هفتم اکتبر گذشته اذعان کرده که 250 نفر از آنها در نبردهای زمینی غزه به هلاکت رسیده اند.

 تداوم حملات و ارتکاب جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری در حالی وارد 152مین روز خود شده است و هزاران تن از خانواده های اسرا و شهرک‌نشینان صهیونیست با برگزاری تظاهرات در مرکز تل‌آویو خواستار کناره‌گیری نخست‌وزیر این رژیم، توافق آتش بس و بازگشت اسرای اسراییلی شدند، در همین حال جنگنده های رژیم اشغالگر بامداد امروز چهارشنبه رفح، خانیونس و اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات غزه را به شدت بمباران کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما