plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۶۸۶۸

پاسخ موشکی حزب‌الله به حملات هوایی متجاوزان اسرائیلی به لبنان

حزب‌الله لبنان امروز سه شنبه پایگاه راهبردی «میرون» و مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را بار دیگر با موشک های دقیق خود هدف قرار داد. رژیم صهیونیستی باردیگر مناطقی در عمق خاک لبنان را بمباران کرد.
پاسخ موشکی حزب‌الله به حملات هوایی متجاوزان اسرائیلی به لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه کنترل و نظارت هوایی میرون بر فراز کوه جبل الجرمق را با موج گسترده ای از موشک ها هدف قرار داده است.

رزمندگان حزب الله لبنان پیش از این نیز دو بار پایگاه میرون را موشک باران کرده بودند.

پایگاه میرون با دارا بودن شمار زیادی از نیروهای زبده ارتش صهیونیستی مرکز کنترل و مدیریت عملیات های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه لبنان، سوریه، قبرس و منطقه شمالی بخش شرق دریای مدیترانه است و مرکز اصلی عملیات ارسال پاراتزیت در این مساحت به شمار می رود.

بنا به گزارش المیادین، دشمن صهیونیستی نیز امروز سه شنبه بار دیگر مناطقی در جنوب لبنان و شهرک المنصور و صور در عمق خاک لبنان را بمباران کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین با حملات موشکی و پهپادی همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما