plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۶۶۱۸

شهادت ۵ رزمنده حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

جنبش مقاومت اسلامی حزب الله بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که پنج رزمنده این جنبش در راه قدس و در حملات دیروز رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند. شمار شهدای حزب الله لبنان در چهار ماه گذشته در حمایت از مردم غزه به ۱۹۰ نفر رسید.
شهادت ۵ رزمنده حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حزب الله لبنان اسامی سه تن از آنها را شامل «حسین جمیل حاریصی» ۳۰ ساله، «حسن احمد ترمس» ۳۵ ساله و «احمد حسین ترمس» ۳۲ ساله اعلام کرده است.

این شهدا اهل شهرک «طلوسه» بودند که ، در حمله اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان در راه بیت‌المقدس به شهادت رسیدند.

این در حالی است که اشغالگران روز گذشته حملات خود را به منازل و روستاهای مسکونی در جنوب لبنان تشدید کردند که به تخریب شماری از منازل شهروندان و همچنین شهادت تعدادی غیرنظامی به ویژه در شهرک های الجبین و شیحین منجر شد.

اشغالگران همچنین روز یکشنبه شهرک طیر حرفا را به شدت زیر آتش گرفتند.

حزب‌الله لبنان طی هفته‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

به گزارش الجزیره، در چهرماه گذشته و از آغاز جنگ علیه غزه و حملات ارتش صهیونیستی و بمباران جنوب لبنان بیش از 220 لبنانی شهید شده اند، از این تعداد 179 شهید از رزمندگان حزب الله، 9 سرباز لبنانی، 30 غیرنظامی و 3 روزنامه نگار هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما