plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۳۶۷۸۲
در نشست شورای اطلاع رسانی استان اصفهان

معاون استاندار اصفهان: رسانه‌ها شاخصه‌های نماینده اصلح را برای مردم بیان کنند

مبنای مسئولان استان، باید رسانه‌های رسمی باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رسانه‌ها باید با تنویر افکار عمومی و بیان شاخصه‌های نماینده اصلح، مردم را در انتخاب درست یاری کنند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز از برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی استان به صورت فصلی و منظم در سال آینده خبر داد.
معاون استاندار اصفهان: رسانه‌ها شاخصه‌های نماینده اصلح را برای مردم بیان کنند
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، محمدرضا جان‌نثاری چهارشنبه شب در نشست شورای اطلاع رسانی استان اصفهان در استانداری افزود: رسانه‌ها وظیفه مهم و حساسی بر عهده دارند و برای عمل به وظیفه دینی و ملی خود باید جهادگونه وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه رسانه ها امین نظام هستند، ادامه داد: انتظار ما از رسانه ها فقط اطلاع رسانی نیست بلکه باید با تحلیل و تفسیر در زمینه تنویر افکار عمومی و شفاف سازی مسائل برای مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: توان و قدرت رسانه ای خوبی در استان اصفهان وجود دارد و خبرنگاران فهیمی در این استان به صورت شبانه روزی در حال تلاش و رصد مسایل استان هستند.

جان‌نثاری بیان کرد: باید به همه رسانه ها تا حد امکان برای فعالیت میدان داده شود تا وظایف خود را بخوبی انجام دهند.

معاون استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مسوولان باید پاسخگوی رسانه ها باشند، افزود: مبنای مسوولان در استان باید رسانه های رسمی باشد و توجهی به اخبار رسانه های غیررسمی و شیپورچی ها نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بعضی از مدیرانی و مسوولانی که پاسخگوی رسانه ها نیستند از اهمیت رسانه ها آگاهی ندارند، در صورت ارائه گزارش مبنی بر عدم همکاری مدیری با رسانه‌ها در فرآیند پاسخگویی، با آن مدیر برخورد خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: جلسه های شورای اطلاع رسانی استان به صورت فصلی و منظم در سال آینده برگزار خواهد شد.

سیدمهدی سیدین‌نیا افزود: وظایف مشخصی بر عهده شورای اطلاع رسانی استان گذاشته شده و دبیری آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدعوین به مناسبت هر جلسه در این شورا دعوت می شوند ادامه داد: این جلسه با توجه به ایام پیش رو و برگزاری انتخابات، با حضور مدیران و مسوولان رسانه های استان برگزار شد تا بتوانیم از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم.

 «شورای اطلاع رسانی استان اصفهان» مُتشکل از نمایندگان رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی با هدف سیاستگذاری مجموعه حرکت‌های رسانه‌ای استان تشکیل شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سالجاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما